17 Aralık 2014 Çarşamba

Doğadan'ın BEYAZ ÇAY'ı...


               Beyaz çayı ilk defa 2007'de Tchibo mağazasında görüp çok beğenmiştim. Çok şık görünümlü kutusu vardı, çay poşetlerinin her biri yine şık poşetlerdeydi. İçinde de yanlış hatırlamıyorsam 10 tane falan çay poşeti olmasına rağmen 10 tl gibi bir fiyata satılıyordu. Pahalıydı...Ve bir sürü başka çeşidi de vardı. O seneden sonra bir daha Tchibo'nun çay sattığını görmedim...  
 
                  Geçenlerde markette, Doğadan'ın beyaz çay çıkardığını görünce heyecanlandım. Acaba!!! dedim...O tad, o koku....???? İşte demledim, bakalım...
 
                  Daha önce Tchibo'nun çayını içip beklentinizi yüksek tutmadıysanız, güzel... İlk başta yoğun bir koku beni rahatsız etti. Bu beyaz çayı portakal çiçeği ile aromalandırmışlar, sanırım ağır kokunun sebebi o. Ama bu ilk etkiyi atlatıp da çayı içmeye balşayınca aradığınız beyaz çay tadını alıyorsunuz. İçtikçe daha güzel olduğuna karar verdim... Evet iyi olmuş. Denemeye değer.
 
       Beyaz çay, normal çay bitkisinin tepesindeki beyaz tepe tomurcuğundan elde ediliyormuş. İşte Doğadan'ın kutusundaki beyaz çay öyküsü...
 
  
Zaten tadı her zaman içtiğimiz siyah çayın, acı tadının olmadığı, yumuşak ve demsiz versiyonu diyebilirim. Yani siyah çayın tüm olumsuz özelliklerini atın, işte o beyaz çay... :)))
 
                             Aklınız doğadan etiketinin altındaki demlik şeklindeki minik objede kalmış?? O da sallama çay demledikten sonra poşetini çıkarıp koyacak yer aramayın diye tasarlanmış bir tabak :))) Gerçekten! Abidik gubidik şeyler satan bir dükkandan almıştık. Hem de farklı desenleri de var. İşte tamamıııı....
        
 
 
 
 

3 yorum:

  1. :) Hehehh evet ya... Sakla samanı gelir zamanı da bana uyar. Çekim yaparken en çok bu sözü söylüyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. Bu blog bir harika :) Ayrıca minik tabaklar da çok hoş :) Çayı deneyeceğim , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. :)) minik tabakları alırken amaaan, eve yine kalabalık aldım bir sürü demiştim. Ankara'daydık o zaman, yıl 2010... Hiç ummadığım yerde işe yaradılar :)))

    YanıtlaSil