2 Aralık 2014 Salı

Koruyucu Meleğinizle İrtibat



 
                  İlk kitabımız bir melek kitabı. New Age yayınlarına ait olan ve Richard Webster' ın kaleme aldığı bu kitap melekleri tanıtıyor. Ayrıca kendinize veya ailenize ait bir melekle, hayal gücünüzü kullanarak nasıl irtibat kuracağınızı ve adeta onu sizin şekillendireceğinizi ince ayrıntıları ve alıştırmalarıyla açıklıyor. Çünkü kitapta çarpıcı bir şekilde vurgulandığı üzere, eğer frekansınız düşük ve negatif duygular içerisindeyseniz, hayal gücünüz felaketiniz olabilir! Melek yerine karanlık, kötücül bir varlık da çağırabilirsiniz!

              Koruyucu bir meleğe sahip olmanın ilk şartının, kendi ruhsal arınmışlığımızdan geçtiğini idrak etmemizi sağlayan bu kitabı, meleklerle ilgili kitapları seven tüm kitap kurtlarına tavsiye ediyorum.  
 
                              Ne demişler, '' bir kitap bir anlatır, iki kitap iki anlatır...'' 
             Tamam tamam öyle dememişler. Onu ben uydurdum :)) Ama her kitaptan öğrenilecek yeni bir şeyler vardır, bunu kim inkar edebilir ki...

( Çay, bergamot aromalı akşam çayıdır )

                                                  ...Keyifli okumalar...

2 yorum:

  1. Bu kitabi her yerde ariyorum ama bir turlu bulamiyorum. Daha önceden bu kitaba sahiptim ve gercekten enerjisini hissettigim bir kitapti. Ancak tasindiktan sonra kitabi bulamadim. Acaba bu kitaba nasil sahip olabilirim?

    Tesekkurler!

    Saygilarimla Hasan
    aylinisabella@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabın satışı vardı geçtiğimiz yıl new age yayınlarında. Tükendi mi ki acaba... ben yıllar önce kabalcı'dan almıştım ama hiç bir fikrim yok gerçekten. internetten nadir sahaf'a bakmanızı tavsiye edeceğim. orada piyasada olmayan pek çok kitabı bulabiliyorsunuz. Ben teşekkür ederim.
      Sevgiler ve saygılar...

      Sil