3 Aralık 2014 Çarşamba

İKİ KİTAP: Freud'un Kız Kardeşi ve Tavan Arasındaki BUDA

 
Kitapları çok seviyorum...En estetik onlar görünmeli dedim ve sizler için günün kitaplarını biraz süsleyerek fotoğrafladım. İki güzel kitap... Freud'un Kız Kardeşi- Goce Smilevski ve Tavan Arasındaki BUDA- Julie Otsuka.

 
  
Her ikisini de yakın zamanda okudum ve çok beğendim. Ortak özellikleri, iki kitabında ciltli, estetik görünümü. Yıllara meydan okuması ve kütüphanemde estetik görünmesi açısından ciltli kitap candır.
 
 
 
Freud'un Kız Kardeşi, Nemesis Kitap'tan 2013'te çıkmış, 241 syf.  Zaten kitabı elinize aldığınızda öyle gotik ve saygın bir tarzı var ki, nereye koyacağınızı şaşırıyorsunuz. Kendisi gibi estetik bir yer arıyor evin içinde.
 
Dünya çapında çok ses getirmiş bir roman. Adamakıllı bişeyler okumalıyım bu aralar, okuduğuma değsin diyorsanız işte o kitap bu, diye tavsiye ederim.  Gerçek karakter ve olaylardan yola çıkılarak kaleme alınmış detaylı bir psikolojik roman. Bence bu roman klasik olacak ve yüzyıllarca okunacak. Tam bir sanat eseri... Altı çizilmedik yer kalmayan, edebi cümlelerle dolu kitaplar olur ya, Freud'un kız kardeşi onlardan biri...
 
Keyifli okumalar...
 
 
 
 
Guardian, Tavan arasındaki Buda'dan için, ''Kitabın elmas hali'' demiş... Ben de şiir hali diyorum.
 
domingo yayınlarından çıkan ve Japon edebiyatının nadide eserlerinden olan bu kitapta, Amerika'ya göç etmek zorunda kalan bir grup Japon kadının başından geçen ibretlik hikayeyi okuyacak ve sürgünü, insanlığın ortak acısı olarak duyumsayacaksınız.
 
Şiir şiir şiir... Düz yazıyla nasıl şiir yazılır? sorusuna verilebilecek en güzel cevabı Tavan Arasındaki Buda'da bulacaksınız.
 
Keyifli Okumalar...

4 yorum:

  1. Kitaplarınız, kitap yorumlarınız ve dekorlarınız harika! İlgiyle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :) Teşekkür ederim bu ince yorum için...

    YanıtlaSil
  3. Dekorları ben de çok sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiiiim :)) Beğeniliyor madem, çok daha güzellerini yapmalıyım öyleyse :)))

    YanıtlaSil