24 Aralık 2014 Çarşamba

Kitap; Zero Limit

 
  
Herşey, Ihaleakala Hew Len adlı Hawai'li psikiyatristin, bir akıl hastanesi dolusu hastayı Ho'oponopono yöntemiyle tedavi etmesiyle başlıyor.
 
Ünlü kişisel gelişimci yazar Joe Vitale, HewLen'le yaptığı görüşmeler neticesinde Ho'oponopono yöntemini kitaba dönüştürmeye karar veriyor. Ve işte okuduktan sonra hiçbir olumsuzluk hakkında bir daha aynı şekilde düşünemeyeceğinizi garantileyen bu kitap ortaya çıkıyor.  
Ho'oponopono, Hawai'nin antik öğretisi... Her hangi bir olumsuzlukla karşılaştığımızda
''Özür dilerim, beni affet, seni seviyorum, teşekkür ederim'' cümlelerini kuruyoruz. Her hangi birşeye odaklanmamıza v.s gerek yok... Sevgi ve barış içeren bu sözler, kendi büyülerini gerçekleştirmeye başlıyorlar. Sonuçlar ise kesin...
  
  
Ben kitabı okuduktan sonra yöntemi her aklıma geldiğinde uyguladım. Bütün dünyam günlük güneşlik olmadı bir anda evet. Ama hiçbir şey de daha kötüye gitmedi. Kişisel olarak deneyimlediğim çok fazla iyileştirici etkisini şu an anlatmama imkan yok.
 
 Bana göre bu yöntem, dünyayı olumlu yönde değiştirmede kullanılabilecek en basit ama en etkili büyü. Kadim bilgelik yine doğruyu söylemiş yani.
 
  
        Ağacımıza güneş vurunca ortalık altın ışıltılarla doldu. Ben de tam o anı kaçırmamak için çektim.
 
Ve sevdiğimiz herşeye uygulayabileceğimiz Ho'oponopono, ''Teşekkür ederim, seni seviyorum.'' Bu da, olumlu herşeyi çoğaltmak ve güçlendirmek için...
  
Keyifli okumalar....
 


1 yorum: