5 Aralık 2014 Cuma

Kitap Yurdu'ndan kitaplar geldiii!

 
 
 

                                            Kitapyurdundan kitaplarım geldiiii!

                           Bunların hepsini okuyup tek tek tanıtacağım buradan. Yani beni izlemeye devam edin :))   Sırayla bir göz atalım... Kar, kış romanlarını tam mevsiminde okumayı tercih ederim hep.  Öyleyse Ahmet Ümit- Kar Kokusu için tam zamanı... 

                           Ra Bilgileri 3, toplam 4 kitaplık serinin 3. kitabı. Diğer ikisini okudum, sıra bunda. Gelişmiş bir varlık grubundan alınan kanal mesajları olarak özetleyebilirim konusunu. Medyumik celse kayıtları... Verdiği bilgiler  biraz ağır...  1981 tarihinde alınan bilgilerin anlaşılmaları, bakıyorum da günümüz açısından daha kolay gibi sanki...

                        Hititler ve Hattuşa, Muazzez İlmiye'nin masal tadında anlattığı, içerisinde çizimler olan bir kitabı. Okuyunca anlatıcam... :) Anlatmışım işte buraya bakın! :)))

                         Anadolu İnançları, adı üstünde...Nazardan uğursuz baykuşa, renklerden kedilere...Her bir konunun Anadolu geleneğindeki yerleri ayrıntılı anlatılmış. Merak ediyorum... Anadolu İnançları'nın ayrıntılı fotoğraf ve yazısı için buraya tıklayın.

                        Kuantumla Yaşamanın Sırrı...Aslında kuantum kitapları çok ilgimi çekmiyor ama kampanyadayken gördüm, belki de bu güzeldir dedim... Sevsem de sevmesem de burada anlatıcam :)   Sevdiiim! işte anlatıyorum. Buraya tıklayın :)))

                       Yasak Tarih,  Douglas Kenyon'un sarsıcı kitabı.  Belki de tarih, bize öğretilenlerden ibaret değildir?? Bu kitabı çok konuşacağız sanırım...:)

                       Ve Tesla... Müthiş projeleri ile zaman makinesini ve hatta depremleri üreten bir sistemi bile keşfettiği ileri sürülen Tesla 'nın hayatını çoktandır merak ediyordum. Okuyup sizinle paylaşacağım...

                                        Hepsi bu... Görüşürüüüz... :))

                         

3 yorum:

  1. Aynen katılıyorum... O heyecanı hiç bişeye değişmem :)

    YanıtlaSil
  2. Arka dekorla oldukça uyumlular. Görüntü harika. Ve tabi kitaplar da:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :) Daha güzelleri seninle olsun dilerim kiiii :)

    YanıtlaSil