19 Aralık 2014 Cuma

Lipton English Breakfast Çayı

  
 
                Sabahın çayını demlesem mi, yine poşet çayla geçiştirsem mi diye düşünürken poşet çay kutusunda kalan son birkaç English breakfast çayını gördüm. 
 
               Lipton'un earl grey çayına göre daha hafif içimli. Bergamot aromalı earl greyi çok uzun zamandır içmişim heralde, çünkü bu çayı içince nedense daha sade, daha güzel buldum. Zaten bergamotlu çay, arada bir aromatik bişeyler içmek istediğinizde güzel gidiyor. Yoksa günlük çayınız haline getirdiğinizde bıktırıyor-(muş) yani yeni farkettim :))
 
             Şekerliği şık dursun diye koydum. Çaya, kahveye şeker koymuyoruz. Alınmış bir karar değil, senelerdir öyle, ne bileyim...:)))  Aslında önceleri, çay ve kahvenin yanında yenilen tatlı, çikolata v.s şekerli şeyler nedeniyle bir de çaya ekstra şeker yüklemesi yapmama kararıyla ortaya çıkan bu geleneğim, yavaş yavaş kahve ve çay içimlerimin tümüne hakim oldu. Yanında tatlı bişey olsun olmasın, tek başına da içsem şeker ihtiyacı duymadığım gibi, azıcık şeker tadı alsam içemiyorum bile...
 
              Arkadaki çam ağacı da biraz merak uyandırsın tabi :)))
Çam ağacının tamamını görmek için burasıııı!!! Tık...

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder