11 Aralık 2014 Perşembe

Sürpiz KUPALAR ve yeni KAHVE!

 

                  Hatırladınız evet... Hani bu şık kutuların içindeki fincanları paylaşacağım demiştim...
     İşte kahverengi- kırmızı kutudaki kupalar... Mavili olan kutu için biraz daha merak gerekiyor :)))

 
 
 
Desenleri çok güzel gerçekten... Hem çay hem kahve için çok estetik kupalar...
 
 

         Bu arada Nescafe makinemizin içindeki granül kahve bittiği için yenisini ekleyeceğim.
                 Intenso Gold diye bir kahve deneyeceğim bu sefer, bakalım nasıl olacak...
       Bu da hediye gelmişti. Üstünde kiril harfleriyle yazan açıklamalarından ne üretildiği ülkeyi ne de başka bir bilgiyi veremiyorum maalesef. Menşei Bulgaristan olabilir... Yerel bir marka sanırım, internette de bununla ilgili fazla bilgi bulamadım.

                                 Neyse... Hadi kapağını açıp kokusuna bakalım :))

 
Intenso Gold, yalnızca 50 ml'lik küçük bir kavanozda olduğu için, makinenin kahve tankını yarısına kadar bile doldurmadı.  Olsun... Çabuk biter, taze içilir.. :)
 
  
Makinenin espresso düğmesine bastım ve kupaya süt katmadım. Ortaya çıkan bu köpüklü kahvenin tadı, Migros marka gold kahveyle hazırladığıma oranla oldukça farklı oldu. Daha yumuşak bir tat aldığımı söyleyebilirim. Hmm... Daha güzel evet...
 
Mavi kupaları da merak ettiniz mi?
Buraya tıklayın :))))
 

3 yorum:

  1. Beğenmene çok sevindim canım... Paylaşacağım daha çoook şey var :)

    YanıtlaSil
  2. Kupalarınız harika :) Tadını çıkarın :)

    YanıtlaSil
  3. Mavilerini görsen, daha güzel aslında :)))

    YanıtlaSil