16 Aralık 2014 Salı

TCHiBO' ya güveniyorum...


                       Tchibo'dan dörtlü kupa seti almıştım 3-4 hafta önce. Maalesef kupalarımdan sarı olanı yolda çatlamış. İçine kahveyi doldurur doldurmaz ortadan ayrılıp hepsini akıtmıştı. Hemen Tchibo'ya bir mesajla durumu bildirdim.
 
                   Ertesi gün hemen telefon geldi. Tchibo teknik servise bir mail atarak durumu izah etmemi ve kupayı fotoğraflamamı istediler. Bir şekilde mağduriyetinizi gidericez merak etmeyin dediler. Dediklerini yaptım ama işin açıkçası pek umudum yoktu. Çünkü iade etmemi isteseler, küçük ilçemizde iade edebileceğim bir kargo firması yok. Ne yapabilirler ki diye kaderime razı olmaya başlamıştım ki bugün hiç haberim yokken bir kargo teslim aldım :))
  
 
Kupaları yeni baştan göndermişlerdi! Hem de eskilerini istemediler bile! Üstelik 4 tane de tek içimlik hazır Tchibo kahvesi ve yeniyıl kataloğuyla...
 
Valla ne diyeyim... Mutlu oldum :)))
 
Beni imkansızlıkların (yani kargo firması olmaması v.s.) içinde bile mağdur etmediler. Dedikleri gibi gerçekten çözüm buldurlar. Küçük hesap peşinde olmayan büyük bir firma olduğunu kanıtlamıştır Tchibo... Teşekkürler...
 
 
Katalogda yine cici cici şeyler var, paylaşayım :)))
 
 
 
Tchibo'dan güvenle online alışveriş yapabilirsiniz, hoşçakalıııın!! :)))
 
 
 

2 yorum: