27 Ocak 2015 Salı

60 Saniyede Terapi-Lazarus

 

   Yakamoz Yayınları, kolay okunur kişisel gelişim kitaplarıyla çok ünlü. Baba-oğul psikiyatrist doktor olan Arnold Lazarus ve Clifford Lazarus'un birlikte hazırladıkları
bu kitap da Yakamoz ailesinden. 2010 basım ve en güzel yanı da cep boy oluşu... Cep boy kitapları her zaman çok cazip bulurum nedense. İçinde ne yazarsa yazsın, okunabilirmiş gibi gelir bana.
 
Akıl sağlığımızı korumak için üretebileceğimiz alternatif fikirleri, insan ilişkilerinde doğru bildiğimiz yanlışları, kendimizi tanımada ve hayatımızı anlamlandırmadaki bazı kilit noktaları... Dahası pek çok şeyi bulabileceğimiz, zengin ve çabuk okunur bir kitap.
 
Bir sürü yerin altını çizip yanlarına destanlar yazmışım ben :))) 286 sayfayı bir çırpıda okuyup bitirdiğimi hatırlıyorum. Sevmiştim ve tavsiye edilebilecekler listemdeydi. Mutlaka okuyun, okumazsanız olmaz, çok şey kaçırırsınız! demiyorum... Ama okursanız faydalanır ve beğenirsiniz.
  
Hadi sayfa örneklemesi de yapalım... Çok seviyorum sayfa resmi paylaşmayı :))))
  
  
Bu çılgın dünyada aklınızı korumanın 101 yolu...Ama içinde 116 madde var :)
 
Mutlu mutlu okumalaaar... :)))
 

2 yorum:

  1. Bu çılgın dünyada aklınızı korumanın 101 yolu...Ama içinde 116 madde var :)

    YanıtlaSil
  2. Okunabilir, faydalı kitap. Tavsiye edebileceklerimden...

    YanıtlaSil