6 Ocak 2015 Salı

Chakra El Kitabı-Sharamon,Baginski

 
 
Arıtan Yayınları'ndan çıkan bu kitap 2000 yılında basılmış. Elimdeki ikinci basım. Sonrasında tekrar basıldı mı bilmiyorum ama bu baskısı harika. Kapak tek başına bir efsane zaten öyle değil mi?
 
Süptil bedenlere ve onlara hakim olan yedi ana enerji girdabına, yani çakralara dair ilk bilgilerimi bu kitaptan edinmiştim. Çakraların konumları, renkleri, tıkanmaları ve açılma yöntemlerine dair kapsamlı bir eser.
 


  
İçerisinde çok güzel çizimler ve şemalar var. Zaten kocaman puntolarıyla bir solukta okunup bitirilecek bir kitap. Ben bu kitabı alalı 13 sene falan geçmiş aradan ama her taşındığım eve götürdüm beraberimde. Hiiiiç ayırmadım yanımdan. Tekrar tekrar okuyacağım ve çok sevdiğim bir kitap.
  
  
İştahınız açılsın diye kitaptan bazı resimler ve konu başlıkları... :))
 
Keyifli okumalar...

1 yorum:

  1. Çakralar önemli evet canım :) Bu konudaki kaynakları hep okumaya çalışıyorum. Aslında bir yerden sonra tekrara düşüyor kitaplar. Daha derin bilgi edinmek için bizzat çakra enerjilerini deneyimlemek gerekiyor sanırım...

    YanıtlaSil