3 Ocak 2015 Cumartesi

Fındıklı Cappucino

 
 
Aslında başlık şöyle; fındıklı kapuçino, Monin şurup ve Starbucks kupası.:)

Büyükçe bir kupaya bolca süt konulur. Nescafe makinesinin cappucino düğmesine iki defa basılır ve iki kere cappucino doldurulur. Ardından Monin şuruplarından fındık aromalı olandan kupaya bir miktar dökülür. Buyrun fındıklı cappucinomuz hazır... Miktarı bol olsun diye iki kere doldurdum. Pekala tek ölçü yapılabilir.

 
 
Monin şuruplarını Tchibo'dan almıştık. Yıllardır bitmedi, hala kullanıyoruz. 6 küçük şişeden oluşan Monin set, kahveleri aromalandırmak için kullanılan kahve şurupları. Karamellisi, fındıklısı, beyaz çikolatalısı, cadı fındıklısı (macademia), hindistan cevizlisi ve vanilyalısı var. Türkiye'de market satışını görmedim henüz. En çok beyaz çikolata aromalı şurubu kullandığım için o bitti. Ama kalan şişelerde hala biraz var :)
 
Tchibo'nun online satışında bulunabiliyor bazen moninler. Ama çoğu zaman tükendi yazıyor üstlerinde. Starbucks'ta yapılan aromalı kahvelerde de Monin kullandıkları gördüm bir keresinde. Tezgahlarının arkasına eğilip bakarsanız kocaman, beyaz çikolata aromalı bir monin şişesi görebilirsiniz. Yaaa, o White Chocolate Mocca'yı nasıl yapıyorlar sanıyordunuz, içine beyaz çikolata koymuyorlar. Hayali bile güzel aslında ama maalesef o tadı aroma şuruplarından alıyoruz :)))
 
 
Starbuck'ın bu kupası yine 2009'da piyasada olanlarından biri. En sevdiğim bu. Çünkü aynen Starbucks'taki en büyük boy kahvelerin karton kutusuna benzetilmiş. Porselen olmasına rağmen karton kutudaki sıcak içecek uyarısını aynen yazmışlar altına, bayıldım buna :)))
 
  
Fındık kahveye yakışır... Keyifli kahveler efenim...
  

5 yorum:

  1. Ben zaten çekim yaparken ikişer üçer atıyordum ağzıma :)))

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım kupaya :)) afiyet olsun bizim yerimize de için bol bol :*

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, buyrun birlikte olsun :)))

    YanıtlaSil
  4. Fındıklar benden kahveler senden olsun :D Giresun fındığı yollayayım canım sana :D Kupana bayıldıııım afiyetle iç kahveni çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Ayyy çok incesin canım sağol, söylemen bile yeter, teşekkür ederim :D Kupa güzel değil mi, Starbucks yine çıkarsa bundan keşke. Ben de blogdan arkadaşlarıma hediye ederdim ne güzel :)

    YanıtlaSil