12 Ocak 2015 Pazartesi

Geniş Zamanlar-Ayşe Kulin


Ayşe Kulin romanlarından epeycesini okumuş oldum bugüne kadar. Onlardan biri olan Adı:Aylin'i de paylaşmıştım burada hatta. Ama söylemem gerekirse bence en güzel Ayşe Kulin romanı, Geniş Zamanlar'dır. En kısası, en incesi, en güzeli...
Dizisi de vardı sanırım yıllar önce, Zuhal Olcay başrolde oynuyordu. İzleme imkanım olmadı ama zaten kitapların film veya dizi olarak izlenemeyeceğini yalnızca okunabileceğini düşünüyorum. Ve de okudum. Çok beğendim.
 
Etkileyici, sarsıcı bir hikaye. Her şeyden önce bir Türkiye gerçeği. Toplumumuzdaki en hassas yaraları bulmuş ve işlemiş Ayşe Kulin. Hem de güncelliğinden zerre dahi kaybetmeden...Dönemine ışık tutmaya ve onu tüm çıplaklığıyla yansıtmaya devam eden bir eser. Romandaki olaylar gerçek değil. Ama roman komple bir gerçeklik üzerine kurulu...
Beğeneceğinize eminim...
 
Adı:Aylin hakkındaki yazım için buraya...
 
İyi okumalar dilerim...
 

3 yorum: