18 Ocak 2015 Pazar

Kitapyurdu siparişim...


Geçtiğimiz ay gelenler okundu bitti sayılır. Bu aralar koli hazırlama telaşından kitap okumaya fazla vakit ayıramasam da aylık siparişi verdim. Evet her ay düzenli kitap alıyorum. Kitaba verilen paraya acımıyorum. Sigaram v.s harcamam olmadığı için bunu sigara parasına sayıyorum :) Zararı olmadığı gibi faydası var üstelik.
 Ne yazık ki insanların kitaba verilen paraya çok acıdıklarına, kitap okunup bittikten sonra o paranın boşa gittiğini düşündüklerine şahit oluyorum ve çok üzülüyorum. Evlerimizde kullanmadığımız fincan takımlarını dizmek için vitrin ve büfe alışkanlığı var ama şık görünümlü kütüphane kültürümüz yok maalesef. Halbuki henüz okunmamış kitapların durduğu ve okunup  yaşanmış kitapların bulunduğu raflardan oluşan kitaplıklar evlerdeki en şık, en huzur veren köşeler olabilir. Çeşitli aksesuarlarla süslenen raflar ruhsuz vitrinlerden çok daha sıcaktır.
Kitap gibisi var mı yaa... Kahve yanına, çay yanına... :))


Kitapyurdu ayraçları ve kahvesi, koliden çıkan kitapların heyecanına katık olan tatlı sürprizler...
Bakalım neler var:

-Ölüm Ne Yana Düşer-Ya Da Hayat Benim Neyim Oluyor. Dharma Yayınları- Kollektif. Kitap tanıtımından, seveceğim bir tür olduğunu hemen anladım. Daharma'nın çıkardığı kitap okunmaz mı hem...

-İyileştiren Nefes-Luis S.R.Vas-Akaşa Yayınları. Akaşa'nın 2014 basımı yeni bir kitabı. Nefes eğitimi ile ilgili olduğunu düşündüğüm için merak ettim. Nefes konusu çoook önemli...

-Suyun Gizli Mesajı-Masaru Emoto. Kuraldışı Yayınları. Niyetimizle suya yaptığımız etkileri fotoğraflayarak bilimsel şekilde ispatlayan ve 2014 yılında hayatını kaybeden Dr.Emoto2nun kitabı çok ünlü. Bir de ben okuyayım dedim.

-Feng Shui-Richard Webster-...Ötesi Yayıncılık. Malum taşınıyoruz. Yeni evi nasıl yerleştireceğim meselesi çok önemli. eşyaların yerini Feng Shui esaslarına göre seçmek lazım :)

-Kutsal Evrim-Edouard Schure-EgeMeta Yayınları. Schure, Mısır'ın ezoterik tarihinin duayenlerinden. Onun yazdıklarını çok merak ediyorum.

-Clara Sanchez-Limon Yapraklarının Kokusu-Pegasus Yayınları. Bu da hep ruhçu kitaplar okuyor, içi geçmiş demeyin diye bir de roman alayım dedim :))

-Oburcuk Mutfakta-Selim İleri-Everest Yayınları. Selim İleri'nin mutfakla ilgili küçük öykülerinden oluşan bu kitabı kahve yanına zevkle okumak için aldım.

Haftada iki kitap okusam, dört haftada bitmiş olurlar ve yeni siparişimi de veririm o zaman.

Hadi bakalım iyi okumalar...
En sevdiğiniz kitaplar sizinle olsuuuun :)))

Kitapyurduna göz atmak için buraya...

6 yorum:

  1. Aslında herkes kitapları seviyor, okuyan da okumayan da...Ama evlerimizde kitap bulundurmayla ilgili ön yargılarımız ve tuhaf tutumlarımız var.

    YanıtlaSil
  2. Neyse ki biz sevdiğimizin farkındayız :)))

    YanıtlaSil
  3. Kitap en güzel yatırım. Bunu göremeyen insanımıza göre ise gereksiz olması ise yaşadığımız en büyük sorunlardan birisi. Düzenli olarak alışveriş yapamasam da şuan elimde birkaç kitap var ve okunmayı bekliyorlar. Bir süre ara vermek durumunda kaldım. Ama aralarında Limon Yaprakları Kokusu'da var. Görünce bir "Aaaa "demekten kendimi alamadım tabii olarak. Güzel günlerde okuyun inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim :) Beğeniriz umarım Limon Yapraklarının Kokusu 'nu... Kitap önemli gerçekten. Bu konuda yeni nesil daha hevesli bence. Kitaplar seviliyor artık. Kitap okuyan bir neslin gelmekte olduğunu görüyorum. Evlerde salonların baş köşelerinde kütüphaneler olacak artık (öyle dileyelim bari :)

    YanıtlaSil
  5. Kitap küçüklükten beri en yakın arkadaşım en sevdiğim. Ara sıra sınavdır başka şeylerdir derken özlüyoruz birbirimizi ama yeri çok ayrıdır her birinin :) Güzel günlerde okuyun :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten öyle :) Çok teşekkürler... Kimsenin hayatından kitaplar eksik olmasın dilerim ki....

    YanıtlaSil