31 Ocak 2015 Cumartesi

Koruyucu Meleğiniz-Elizabeth Clare Prophet



D&R'ları dolaşırken, melek temalı kitapların çok ilgi gördüğünü hayretle gördüm. Astroloji ve parapsikoloji reyonlarında en çok onlar karıştırılıyor, araştırılıyor ve tabi satın alınıyordu. Demek ki neymiş...
Melekleri seviyoruuuz :)
 
Bu kitap tüm büyük dinlerde geçen baş melek Mikail'i konu alıyor. Meleklerle nasıl iletişim kuracağımız, onlara hitap şeklimiz v.s ile ilgili ilginç bilgiler içeriyor. 
 
Omega Yayınları'ndan çıkan Koruyucu Meleğim'de, iç ısıtan ve inancınızı pekiştiren, yaşanmış melek hikayeleri hoşunuza gidecek. Baş Melek Mikail'in hayatımızdaki konumu hakkında daha somut düşünmeye başlayacaksınız.
  
 
Kolay okunur, bir günde bitirilir, 127 sayfalık çok sevilir bir kitap... Geleneğimize uyuyor ve kitap sayfası resmi paylaşıyorum :))
 
 
Melekler ve tüm iyi varlıklar etrafımızı çevrelesinler dilerim ki...
 

6 yorum:

  1. Tam bir kitap canavarısın :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla canım. Kitap dolusu bir odada olayım, başka şey istemem...

      Sil
    2. Tabi bir kaç da ruj, far...Fena olmaz. Kahve de isterim yanına, çay da olur... :)))

      Sil
    3. :D sen şimdi kahvenin çayın yanına kayıntı da istersin :D

      Sil
    4. Yiyecek de olsun... :) Aman güzel olan her şey olsun işte! :)

      Sil
  2. Ben de şöyle görüyorum mesela, yardım istediğimizde veya içimizden iletişim kurduğumuzda sesimizi duyan ilk, varlıksal katman. Sesimi duyurabildiğimi hissettiğim bazı zamanlar oluyor. O harika bir duygu...

    YanıtlaSil