31 Ocak 2015 Cumartesi

Naneli Tarçınlı Lipton

 
Tarçından dolayı tatlı, naneden dolayı ferah olan bir çay. Lipton'un bir ara çıkardığı piramit çay serisinden...
Bugünkü dekorumuzda bir uçak, bir yarasa dinazor ve bir de turistik kupamız var. Demek ki etiketimiz kupa ve çay olacak.
Nesneleri her hangi birer eşya olmaktan çıkaran, estetik bakış açısıdır. O yüzden benim bloğumun yalnızca kozmetik ve makyaj bloğu değil, aynı zamanda sanatsal, estetik veya sırf ben hoşlandığım ve güzel bulduğum için burada yer alacak türlü nesnelerden oluşan bir blog olduğunu belirtmeme gerek yok sanırım. Blog başlıklarımdan da anlaşılıyor bu elbette. Makyaj var çünkü renkleri seviyorum, kupalar var çünkü şık kupalar hoşuma gidiyor, kahve var, değişik kahveler denemeyi çok severim, kitaplar vazgeçilmezimdir, türlü türlü nesneler var, çünkü hayatımdalar ve burası da benim günlüğüm...
 
 
Eh bu da çay işte...
Bitki çayları, demleme siyah çay, poşet çaylar... Seviyorum ve paylaşıyorum.
 
Naneli tarçınlı gerçekten güzel bir deneyimdi. Aslında nane ve tarçını bir arada denemek cesaret işi bence. Yani Lipton bu çayı çıkarmasa, evde asla denemeyeceğim bir kombinasyon :) Ama güzel olmuş gerçekten. Arka kapak yazılarına  şöyle bir göz atalım (sanki kitap :)))
 
 
                        Afiyet olsun....

6 yorum:

  1. Çok merak ettiiiiim bu çayı denemek lazim

    YanıtlaSil
  2. Bir de portakal çiçeklisi var piramit serisinin. Ama favorim naneli tarçınlı :)

    YanıtlaSil
  3. Günlük de değil aslında, sevdiğim her şeyden oluşmuş bir kolaj çalışması :D

    YanıtlaSil
  4. Bak ya yine çay koymuş :) Kız ben sana inat bi ton bitki çayı aldım haberin var mı yar yar haberin var mı :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyetler olsun tatlım, benim yüzümden almadın ya? :) Çay satışlarını artırıyorsam firmaların haberi olsa bari :D :D

      Sil
  5. Kahve Yanı değil Çay yanı olsaymış blog keşke :))))

    YanıtlaSil