30 Ocak 2015 Cuma

Ölümden Sonra Yaşam Kitabı

 
Carol Neiman ve Emily Goldman'ın ortak çalışması olan Ölümden Sonra Yaşam, Doğan Kitap'ın 1999 baskısı... Ciltli ve oldukça fazla yer kaplayan bir kitap. Öyle kapağına bakıp yüzünü soğuk bulmayın sakın. İçi kuşe kağıt ve muhteşem güzellikte resimlerle dolu... İnanmıyorsanız devamına bakın :)

 
 
Giriş sayfası bile böylesine renkliyen, dahasını varın siz düşünün artık...Sayfalarına kilitlenip kaldığınız için bir sonraki sayfayı çeviremediğiniz kitaplar vardır ya, bu onlardan biri... :)
 
Ölüme dair toplumların hafızalarındaki pek çok materyalin ince bir derlemesi. Okunması en zevkli ölüm kitabı :))) Yok, gerçekten!... Sevdim, bayıldım, öldüm, bittim bu kitaba...
 
 
 
Canınız çeksin diye içindekiler bölümünü paylaşıyorum bir de
 
 
İçindeki resimler o kadar anlamlı, o kadar düşündürücü ki; hani takılıp kalıyorsunuz ve bir sonraki sayfaya geçemiyorsunuz dedim ya, aşağıdaki resme bakınca bana hak vereceksiniz. İstisnasız her sayfa bunun gibi sanat harikalarıyla dolu.
 
 
Utanmasam her sayfasının resmini çekip koyacağım ya...
 
Son olarak da ön, iç kapak yazısını paylaşıyorum. Kitaba bir giriş mahiyetindeki bu yazı sayesinde, kitap hakkında daha çok kanaat edineceğinizi düşünüyorum.
Ölüm hakkında okuduğum en sanatsal eserdi bu kitap.
 
 
İyi okumalar...
 

1 yorum:

  1. Çok güzel kitap, bayılacaksın. Ölüm böyle mi estetik anlatılır...

    YanıtlaSil