4 Ocak 2015 Pazar

Ruhlar Kitabı-Allan Kardec



                 Ruh ve Madde Yayınları'ndan bir kitap daha... 2010 yılında basılmış ve 671 sayfalık kalın mı kalın bir kitap. Ünlü medyum Allan Kardec'in ruhsal alemle celse kayıtları diye özetleyebileceğim dolu dolu bir eser. O kadar dolu ki altı çizilmedik yer kalmamış bendeki kitapta.
 
Numaralandırılmış sorular ve bunların uzun açıklamalı cevaplarından oluşuyor. İçinde hayatla ilgili merak edebileceğiniz pek çok konu hakkında ayrıntılı ve akla yatkın cevaplar bulacaksınız. Ben çok sevdim. Bu kitap bir başucu kitabı. Siz nereye, o oraya. en azından benim için öyle...
 
Örnek olarak bir soru ve cevabını sunuyorum burada. Bakalım sizin vicdanlar da katılıyor mu buna:)))  
  
 
 
Gördüğünüz üzere, konular hayatın içinden ve kendini merakla okutacak cinsten.
 
Bu da arka kapak resmi. Kitabın içeriğini benden daha iyi anlatacağı besbelli.
  
  
        İyi okumalar dilerim efendim...
 

11 yorum:

  1. Celse kayıtlarını sıkıcı bulurum biraz. Ama bu çok farklı... Zaten Allan Cardec bu konuda üstad...

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır kitapçılarda gördüğüm bir kitap, sanırım en kısa zamanda edinmeliyim :) Teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  3. Hi, I was looking for this book in turkish language to give as a gift to my boyfriend but in all bookstores are sold out. I am adept at this doctrine and I really wish he could learn about it.
    I appreciate your dissemination of this doctrine.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. So thank you Thais...
      I hope he will learn about this doctrine. I hope everyone will some day ;)

      Sil
  4. Arıyorum bu kitabı her yerde tükenmiş maalesef :( bi türlü bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cigdem
      Evet ruh ve madde nadide eserlerin devamını basmıyor maalesef :(
      Sahaflardan ateş pahasına almak zorunda kalıyoruz.

      Sil
  5. Bu kitabı bende bulamıyorum. Bir yerden sipariş verdim 1 ay sonunda sipariş iptal oldu. Bugün ruh ve madde yayıncılığa mail attım; en sonunda sizden ödünç isteyebilirim :) Gerçi iyi ki ingilizcem iyi durumda pdf olarak kitabı indirdim ingilizce olarak ama kendi dilimde okumayı tercih ederim. Benim elimde de Allan Kardec'in Obsesyon adlı kitabı var. Reveu Spirit dergilerindeki yayımlarının toparlanmış olduğu çok eski bir kitap ve o da mükemmel. Teklifimi anladınız , karşılıklı ödünç verebiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruh ve madde yayınlarının kötü bir özelliği, baskısı tükenen kitaplarını tekrar basmaması :(

      Sil
  6. Değiş tokuş yapacak kişiyle karşılaştım önceki mesajımı ve bunu görmezden gelebilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarıma feci şekilde yapışıyorum zaten sevgili Fidalyo :)

      Sil