16 Şubat 2015 Pazartesi

P'TAAH 1-2


Akaşa'nın tüm kitaplarını severek okuduğumu tekrar tekrar söylüyorum. Bu defaki seri kitaplardan P'taah. İki ciltlik bir seri. Pleiades Yıldız Sistemi'ne mensup olan gelişmiş ruhi varlık düzeyinden alınmış medyumik diyaloglar olarak açıklayabilirim. Direkt olarak kanal mesajı demek istemedim çünkü
kanal mesajlarına ön yargılı bakan zihinlerde antipati oluşmasını istemedim.
 
Bu tarz kitapları okurken, soruları cevaplandıranın niteliğiyle hiç ilgilenmiyorum ben. Cevapların bilgece ve evrensel olup olmamasına bakıyorum sadece. Yoksa cevaplayan varlık bir uzaylı mı, ölmüş birinin ruhu mu, yoksa bizzat yazarın üst benliği mi...Bunlar benim için gerçekten önemli değil.
P'taah, rastlayıp da okuduğum diğer ruhsal alem irtibat celseleri arasında en bilgece bulduğum cevaplara sahip kitap. Bunu net bir şekilde söyleyebilirim. İki ciltle sınırlı kalması ve konuları çokça uzatıp sıkmaması da ayrı bir güzellik...
 Birinci kitapda bahsedilen konuların belli başlıları şöyle (benim saptadıklarım ve önemsediklerim): Bir olmak, ölümden sonra neler oluyor, eril ve dişil enerji ayrımı, yargı, solar pleksus çakra tıkanması, balina ve yunusların bu gezegen için önemi, Agarta, süptilleşme olgusu, Ay'ın dişi mi yoksa eril enerji mi taşıdığı meselesi, ego ve daha sayamayacağım pek çok ilginç konu....
 
İkinci kitap için bu şekilde konu saptaması yapmamışım (şimdi en arka sayfaya bakınca not düşmediğimi fark ettim:) Ama tıpkı birinci kitap gibi dolu dolu ve okuması güzel bir kitap.
 
Jani King'in bu serisisini, spiritüel aleme ilgi duyan herkese tavsiye ediyorum.

2 yorum:

  1. Seveceğine eminim canım...

    YanıtlaSil
  2. Akaşa candır...Dünyanın en güzel kitaplarını bulup yayınlıyorlar.

    YanıtlaSil