24 Şubat 2015 Salı

Yaratıcı İmgeleme-Shakti Gawain


Yaratıcı İmgeleme, Akaşa'nın çok sevdiğim kitaplarından biri. Hayal gücümüzün takıldığı engelleri aşmada yardımcı olacak egzersizlerden tutun, hayalimizle dokunmamız gereken tüm güzelliklere varıncaya kadar çok geniş bir alanda yararlı bilgiler içeren bir kitap.
Ülkemizde 2002'de basılmış olan...
Yaratıcı İmgeleme'yi ben, geçtiğimiz sene okumuştum. Kitabı okuduktan sonra dünyaya ve olaylara bakış açımızda yönlendirici etkimiz olduğunu keşfetmiş ve bunu nasıl daha önce düşünemedim demiştim :)
Gerçekten de ya dünya harika bir yerse (ki yaratılmış her şeyin öyle olduğuna ne şüphe) ve biz onu yanlış yerden seyrediyorsak??? Acaba yapılandırdığımız yeni bakış açılarımızla tüm var oluş hakkındaki düşüncelerimiz köklü bir şekilde değiştirebilir miyiz? Cevap: Evet! Kendimizi de bakış açımızı da değiştirebiliriz ve değiştirmek zorundayız.
Ne o??? Yoksa diğer tüm şeyleri değiştirip hayal gücümüzü sabit tutmayı mı bekliyoruz!!! Bugüne kadar bunu bekledik bunu itiraf zamanı...
 
 
Bu dünya ile ilgili en büyük keşif... :))) Çok sevdim, tavsiye ediyorum...
 
Güzel Dünya'lar ve kütüphaneler dolusu kitap diliyorum herkese...

1 yorum:

  1. Cennet de cehennem de kafalarımızın içinde ve daima bizimle :)

    YanıtlaSil