11 Mart 2015 Çarşamba

Antik Mısır Sırları-Ergun Candan

 
Taşınma telaşından, okunmuş kitapları hemen paylaşma ve kolileme  derdindeyim. Çekimler de yazılar da biraz aceleye geliyor ister istemez...  
Sıradaki kitabımız Antik Mısır Sırları.

Sınır Ötesi Yayınları'na ait bir kitap... Mısır'ın gizemli geçmişindeki sırları ifşa eden fazla kitap bulunmadığı için alanında çok ilgi çekici bir kitap. Ben ilk okuduğumda bayıla bayıla çevirmiştim sayfaları. Kitap aslında baya kalın, 472 sayfa. Ama her sayfayı bitmese keşke diyerek okudum.
 
Kahverengi puntolarıyla antik parşömen ve Mısır papirüsleri görüntüsü verilmiş sayfalarıyla tam bir Mısır şöleni... Hele Mısır gizemleriyle ilgili meraklar hat safhadaysa, çok doyurucu bir kitap.
 
 
Küp boyarken yararlandığım bir çizim. Bu resmin orjinali Mısır'daki bir tapınağın  duvarında var. Bulabilirsem onu da ekleyeceğim hemen... Bekleyin :)
 İşte buldum!
 
 
 
 
Üstteki tamamlanmış bir reprodüksiyon olabilir. Ama alttaki orjinali sanırım...
Etkileyici...
 
 
Mısır'la ilgili her şeyin hastası olduğum için bunu severek duvara asıyorum. Şimdi çekim için indi duvardan :)
 
Antik Mısır tarihine dair okuduğum tüm kitapları paylaşmaya devam edeceğim...
 
              Keyifli okumalar dilerim...
 

11 yorum:

  1. Halbuki taşındık gitti. Yayın gecikmiş biraz :)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş kitabı hemen edinmek istiyorum o duvar süsüne de BAYILDIM! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mistik konulara ilgiliysen çok beğeneceğine eminim canım, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Mısır deyince beni benden alıyor işte bayılıyorum böyle kitaplara :) görmemiştim daha önce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün Mısır temalı kitaplarımı dökücem ortaya o zaman :)

      Sil
  4. Çok severim böyle kitapları Harika tanıtmışsın,alıp hemen okuyasım geldi o denli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu tarz kitapları çok beğeniyorum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok güzele benziyor iyi ki böyle bir paylaşım yapmışsınız
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beğenmene çok sevindim. sevgiler :)

      Sil
  6. Antik mısır tarihine bende ilgi duyuyorum ama hiç kitap okumadım sayende okuyacağım :)

    YanıtlaSil