1 Mart 2015 Pazar

Kar Kokusu-Ahmet Ümit

Güzel bir kitap okumuş da kenara koymuşsam benden mutlusu yoktur...Harcanan zamana değmiş, kaliteli vakit geçirilmiş ve yeni deneyimler kazanılmıştır, daha n'olsundur :)
Kar Kokusu, üşüye titreye, tam da kış günlerinde okuduğum ve okunduğuna fazlaca değmiş bir romandır. Tam kahve yanı'lık bir kitap yani...:) 
Karın kokusunun peşine Rusya sokaklarında
düşmek, Ahmet Ümit'le çıktığım yolculuğun en güzel kısmıydı sanırım. Kitabın yarı otobiyografik oluşu da hakikiliğini artırınca, tadından okunmaz bir eser ortaya çıkmış.
Karakterlere kolayca ısınacağınıza eminim. Cinayet soruşturmasını Rus istihbaratından Nikolay ve Viktor'la birebir yürütecek, karakterlerin duygularına bürünecek ve insanın binbir haline empati kurarken bulacaksınız kendinizi.
 
Everest Yayınları'nın cep boy kitapları arasından seçip aldığım Kar Kokusu, bir kez daha ''şu cep kitapları iyi ki var'' dedirtti bana. Cep boy kitap okumanın tadı bir başka...Zaten Ahmet Ümit kitaplarını niye büyük klasörler şeklinde basarlar hiç anlamam, cep boylar ideal ölçülerde halbuki :)
 
Sözü fazla uzatmadan arka kapak fotoğraflarını paylaşayım hemen :) Benim yerime çok şey anlatacaktır...
 
 
 
İyi okumalar diliyoruuum... :)

5 yorum:

  1. 'Kar Kokusu' ne kadar güzel kitabın adı. Kış mevsiminde okumalı bu kitabı kesinlikle ve bir de yanında sıcacık kahve :) Bende e-book olarak var Kar Kokusu ancak bir türlü okuyamadım. Kitabı elimde tutmalı, kokusunu hissetmeliyim okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle elinize almalı ve kokusunu hissederek okumalısınız bence de :) Zaten ismiyle bile duyulara hitap ediyor. İçinde kar olan kitap kışın okunur :) Orhan Pamuk- Kar'ı da bi Aralık ayında okumuştum hiç unutmam. Böylece kitabın hatırası da kalıcı oldu bende...

      Sil
  2. Bu arada bloğuma bıraktığınız güzel yorumunuza çok teşekkür ederim. Ben de beni kahveyle karşılayan çok güzel bir bloğa gelmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim...Kucak dolusu sevgiler...:)

      Sil
  3. Kesinlikle elinize almalı ve kokusunu hissederek okumalısınız bence de :) Zaten ismiyle bile duyulara hitap ediyor. İçinde kar olan kitap kışın okunur :) Orhan Pamuk- Kar'ı da bi Aralık ayında okumuştum hiç unutmam. Böylece kitabın hatırası da kalıcı oldu bende...

    YanıtlaSil