17 Mart 2015 Salı

'Koruyucu Meleğiniz Sizi Bekliyor' Kitabı

 
Yine bir melek kitabıyla daha karşınızdayız. Aksu Büyükatlı' nın yazmış olduğu ''Koruyucu Meleğiniz Sizi Bekliyor'', severek okuduğum melek temalı kitaplardan biri.

2012'de Sınır Ötesi Yayınları'ndan çıkmış. Benim tanışmam ise  bundan 5-6 ay öncesine varıyor.
 
Melek kitapları genelde aynı tarz konular etrafında döner durur. Bu kitabın daha farklı olduğunu söyleyebilirim. Yüzlerce melek ismini tek tek incelemiş.
Okunması zevkli, içeriği renkli (yazınsal anlamda :) bir kitap. Kitabın sonuna kadar aynı tarzı tutturup sıkmamış. Değişik konular işlemiş.
 
 İşlediği konuları şöyle özetleyebilirim: Meleklerle bağlantı kurma, çeşitli dinlerde melekler,  Atlantis' te, Lemurya' da, Eski Mısır'da melek incelemeleri, Ay,Gün melekleri ve melek sistemleri,meleklerle çalışma ve bağlantı yöntemleri, meleklerle ilgili yaşanmış ilginç olaylar v.s...
 
Örnek olarak sayfa paylaşalım :)
 
 
Melek temalı diğer kitaplarım da var hey! Koruyucu Meleğinizle İrtibat 'ın yazısı burada.
 Bu da melek temalı diğer kitap, tıklayınız :)
 
Keyifli okumalar dilerim...
 

21 yorum:

  1. Melek kitaplarını hiç okumadım. Ne güzel sunmuşsun öyle, melek biblo felan ;)
    Meleklerle bağlantı kurulabiliyormuymuş *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melek kitapları okuduktan sonra irtibat kurulabileceğini anladım ben de. Öncesindeki melek inancım şöyleydi, sanki yardım isteğini e-postayla atıyosun da bir meleğin açıp okumasını bekliyorsun ;) Genel inanışımız budur. Halbuki melekleri ya da genelde gözünde canlandırdığın bir meleği, kalben karşına alıp konuşabilirsin. Gözlerinin içine bakıp, bana yardım et diyebilirsin. Gerçek kalbi temas kurulduğunda yardım isteğini geri çevirmiyorlarmış...

      Sil
    2. Melekli sunumumu sevdiğin için teşekkür ederim Kreatifciğim :) <3 <3 <3

      Sil
    3. Eveeet ;) Ama depresyona gömülüp hayattan tamamen koptuğumda iletişim kuramıyorum. Çok ironik değil mi? Aslında en çok da o zamanlar ihtiyacımız olur. Pozitif varlıklarla sadece pozitifken iletişim kurabiliyoruz. Aslında evrendeki, benzer benzeri çeker ilkesine hiç de ters düşmüyor. Sanırım bu kanuna alışabiliriz :)

      Sil
    4. çook şaşırdım yaa , ciddi ciddi konuşarak mı kuruyorsun yoksa kurduğunu mu hissediyrsun , ilginç geldi

      Sil
    5. Konuşmak daima maddidir ve titreşimi hep kaba gelir bana, bilmiyorum... Engeller, ayrılıklar oluşturur gibi...:/ Ben hissetmenin enerjisini daha güçlü buluyorum Kreatif... ;) Kafada ve düşüncede olcak bitcek... :)

      Sil
  2. ismi çok ilgi çekici. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hemen geliyorum :)

      Sil
  3. Bak sayende okumadığım kitaplardan haberdar olup mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne güzel sözler bunlar :) Çok teşekkür ederim. Mutluluk, renk ve biraz mola...Kahve Yanı olarak bunları yaymaya çalışıyorum. Amacıma ulaşmak benim de en büyük mutluluğum olur <3 <3 <3

      Sil
  4. Çok fazla melek kitabı okuyanlardanım:) Ama bunu okumamıştım... Bunu da okurum o zaman... Okumadıysan İlahi Rehberlik kitabını mutlaka oku;) Doren Virtue... Dediğin gibi genelde çok benzer konular etrafında dönüyor kitaplar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doren Virtue- Kristal çocuklar'ı okudum. Ama ilahi rehberlik Akaşa'dan alınacaklar listemde :) Merak ediyorum gerçekten çünkü hakkında güzel yorumlar yapılmıştı. Sen de birebir tavsiye ettiğine göre biraz daha acele edeceğim :) Çok sağol, sevgiler...

      Sil
  5. Yine vurdun beni can evimden canım ya...:) Harika açıklamışsın. Maddi alemdeki tezahürlerini gerçekten de iyi ve kibar insanlar, rast giden işler, mucizeler şeklinde görüyoruz. Çünkü Melek dediğimiz varlıkların hammaddesi sevgi, pozitif enerji...

    YanıtlaSil
  6. Benzer bir kitabı yıllar önce ben de okumuş ve çok etkilenmiştim. Ama bunu ilk senden duydum. Listeye yazalım bakalım. ;)
    Yalnız resmi sen mi çektin? Çok hoş olmuş melekli falan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :) Evet ben çektim. Biraz rötuş, kolaj falan derken... :) Ara ara melek kitapları okumak iyi enerjiyle donatıyor gibi beni. O yüzden aralara katarım öyle okumalarımda...

      Sil
  7. Birkaç yıl önce Marmaris'te butik işleten kokoş bir kadın, beni köşeye sıkıştırıp dakikalarca bu melek muhabbetini yapmıştı. Yok kuş tüyü yok tavuk kuyruğu, meleklerin mesajları. Korkudan altıma işemiştim. Çok bahsettiği için Meleklerle Yaşamak kitabını aldım ve biraz okuduktan sonra, tövbe yarabbi tövbe estağfirullah, Eşhedü en la ilale illallah diyerek kitabı tozlu raflarıma attım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadım o kitabı ama tutkunları var biliyorum. Kitapçılarda onu raftan alıp ayakta okuyan kızlar gördüm. Şimdi daha da merak ettim :)

      Sil
  8. Melek kitabı ben de okumadım ama şimdi çok merak ettim....teşekkürler tanıttığın için koruyucu bir meleğim var mıdır acaba benim de ay inşallah vardır yaaa...:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin mutlaka koruyucu meleğin vardır tatlım... <3 <3 <3

      Sil