11 Nisan 2015 Cumartesi

Aile Bilgeliği-Robin Sharma

 
Daha önce Robin Sharma'nın Ferrari'sini Satan Bilge'sini de okumuş biri olarak, nihayet Aile Bilgeliği'ni de okudum, oh iyi oldu, aradan çıktı :) Genelde bir yazara takılıp bütün kitaplarını okumak gibi bir huyum yoktur ama Robin Sharma'nın bu iki kitabını da, hiç planlamadan, özellikle öyle bir istekte bulunmadan ve
biraz da paldır küldür okudum gitti...Nereye gitti ben de anlamadım :)
Bu aralar okuduğum kitaplara çok konsantre olamıyorum, çaptan düştüm...
 
Niye böyle oldu ki ya... Şu gelmek bilmeyen bahar mı neden oldu buna acaba?
E normaldir, kış kış hala kış...Beyin de diyo ki, bu güneşin görüneceği yok, iyisi mi ben bir güzel kış uykusuna dalayım bari... :) Lapa lapa kar yağdı bugün ya...!
 Öyle olunca da bütün kitaplar ninni, bütün kitaplar masal bana...
 
Gelelim Aile Bilgeliği'ne ve biraz dedikodusunu yapalım başlık açmışken :)
 
 
Kişisel gelişim kitaplarının bestseller olanlarından köşe bucak kaçarım ben. Nedense okuyasım gelmez, deli miyim ne... :) Ama Robin Sharma başka... Zaten Aile Bilgeliği; şöyle yaparsanız mutlu olursunuz, bilgeliği yakalamak için şu şu egzersizleri yapın diyen ve insana kurallar listesi dayatan kişisel gelişim kitaplarından biri değil. Bir yolcu uçağının düşmesiyle başlayan, girişi çok heyecanlı  bir roman... İlk birkaç sayfasından sonra çok merak ederek okuyacağınıza eminim. Daha sonrasında ise dingin bir bilgelik öyküsüne sürükleneceksiniz.
 
Daha fazla ayrıntı vermeyeceğim :)
 
Onun yerine kahvem var,
 
Kapuçinom var,
 
Buyrun afiyet olsun...
 

25 yorum:

  1. Kişisel gelişim kitaplarını pek sevmem.Hepsi zaten bildiğimiz şeyler çıkıyor.Uymanızı istedikleri tek bir çözüm,ancak hayatta pek çok şey ne yazıkki o kitaplardaki gibi olmuyor.aynı şeyi birde çocuk eğitimi ile ilgili kitaplarda yaşıyorum.Bir de bunu okumayı deneyeyim bakalım belki farklı bir bakış açısı yakalarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu biraz daha farklı, romanın içine yerleştirilmiş her şey...Seversin belki :)

      Sil
  2. Ooo ne romantik fotolar ♥ ya ayni anda hem kahve hem capuccino mu iciyon *-*
    Yalniz ortam super olmus :)
    Ferrari sini satan bilgey beni cok bunaltmisti. Hem sevdim hem de boyle bi bogucu geldi. Robin sharmayi twitterdan da takip ediyorum cok guzel etkileyici sozlere sahip bir de insan. Bu kitabi da sirf sen onerdigin icin okurum ki hehe o kadar kahve ikram etmişsin 40 yil hatiri var ;) ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızca kahveyi ben içtim Başkan'ım. Kapuçino benim değildi. Senden de bişey kaçmıyo ha :D O saksı çiçek de kafenin değil biliyo musun! Orda bir mağazadan seçip beğenip aldım. Çekim için poşetten çıkarıp masaya koydum :)
      Ay dur ben de takip edeyim twitter'dan madem iyi aklıma getirdin sharma'yı.
      Kahvelerden istediğini seç, afiyet olsun canım, dediğin gibi 40 yıl da hatırı olsun... :) <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  3. Ferrarisini Satan Bilge güzeldi. Onun ayarındaysa bu da çok iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani güzel evet...Kuru kuru kişsel geliş kitabı değil en azından. bir roman kurgusu içerisinde ilgi çekici biçimde sunulmuş...

      Sil
  4. Ferrarisini Satan Bilge'yi bir ara herkes okuyordu. Bana da üniversitedeki hocam hediye etmişti ve okumuştum ama hiç beğenmedim. Çok sıkıcı geldi bana. Hatta okurken en sıkıldığım kitaplardan biri oldu diyebilirim. Aile Bilgeliği'ni de bir dergi hediye etmişti. Onu da okudum ama sevmedim. Nasıl bir kitap olduğunu hatırlamıyorum bile. Kişisel gelişim kitapları sevmediğim için de beğenmemiş olabilirim ama bir daha Robin Sharma okumayacağımı biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok iyi anlıyorum çünkü bana da kişisel gelişim kitaplarından gına geldi. Fazla tercih etmiyorum. Bir arkadaşımın hatırlattığı ünlü bir söz vardı, o tarz kitaplara bunu haykırasım geliyor: Akıl verme, çay ver! :)

      Sil
  5. Yorumlarına bayılıyorum ya Nihal....Aynen aynen aynen! :)))

    YanıtlaSil
  6. hadi bahar geldi artık açık hava zamanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya ne gezer, buraya gelmedi bahar mahar...Evvelsi gün lapa lapa kar yağdı :D Ama tutmadı, buna da şükür de ayazı fena...

      Sil
  7. Tatlim bende ziyarete geldim bloguna ama fotolar o kadar romantik olmuş ki göz kamaştırıyor ben malesef kitap hakkında yorum yapamıyorum polisiye dışında roman okuma alışkanlığım yok malesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiin :) Zararı yok, kitaplar bizden, ojeler senden olsun...Bloglar arası iş birliği :) Kahveler de benden :D

      Sil
  8. Ferrarisini Satan Bilge'yi zor okumuştum, ondan uzak durdum ama bilemedim şimdi. Bu arada fotoğraflar harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Okunabilir de okunmayabilir de...Mutlaka okumalısın çok şey kaybedersin diyebileceğim kategorimde değil. Ama okuduğunda hiç sevmeyeceğin bir kitap da değil, yani işler karışık! :)

      Sil
  9. Kişisel gelişim kitaplarını pek sevmiyorum ben. Çoğunda basma kalıp ifadeler oluyor.

    YanıtlaSil
  10. Evet... Ben de pek sevmiyorum. Ama bazen kuralları tekrar okumak, hayat motivasyonunun üstünden bir kez daha geçmek iyi hissettiriyor :)

    YanıtlaSil
  11. Keyfin yerinde maşaALLAH :) Kitap okuyacak kadar vaktim olsa ne şahane olurdu. Hep kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yok :) Blogumda güzelliklere zum yaptığımdan hayat bana güzel gibi. Yok aslında... Sadece onları bulup paylaşıyorum. Yoksaaa.... :)

      Sil
  12. kişisel gelişim kitaplarına merak saldım bu aralar,özellikle iş hayatı ile ilgili olanlar...
    ama fotoların çoook güzeeelll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş hayatıyla ilgili motive edenleri ben de çok seviyorum. Çünkü hırssız bir insan olduğum için arada bir böyle itekleyici metinler okumam gerekiyor. Ek gıda gibi :) Fotoğrafları beğenmene çok sevindim canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Bir de Koza Kelebeği Bilmez vardı, başlamışken o da iyi gidebilir:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Handancığım, okunacak o kadar çok kitap var ki ben işin içinden çıkamıyorum. Ne vakit, ne ömür yeter... Aslında hepsini hepsini okumak isterdim... :)

      Sil
  14. blog keşif etkinliğinde blogunuzu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum, teşekkür ederim...Geliyorum hemen :)

      Sil