25 Haziran 2015 Perşembe

Kahve Yanı Kitap'ın Yeni Yüzü


Kahve Yanı Kitap'ın yüzü değişti, fark ettiniz mi hu huuuu?! 
6-7 aydır bol köpüklü bir kahve havuzunda yüzen ve yan yatmış beyaz kahve fincanı resminden oluşan
''Kahve Yanı Kitap'' görünümümüz, kendisini Siriusyen kanatlara bıraktı... Etrafa rengarenk kitaplar serpiştirdik ve işte alın size İskenderiye kütüphanesi :)

İçerisinde Mısır'ın Ölüler kitabının orjinal ciltleri de dahil olmak üzere gizemli pek çok konuyu doğrudan işleyen kaynakların binlercesi İskenderiye Kütüphanesi'nde yakılıp imha edilmişti. Şimdi gelin o parşömenleri tek tek bulup birleştirelim...
Nerede mi? Tabi ki Kahve Yanı'nda :)))

Gizeminizi ve onun peşine düşme heyecanınızı hiç kaybetmeyin emi! :)

38 yorum:

  1. Farketmez olurmuyuz hiç :)
    Sayfaya girer girmez, o teyze 3,5 metrelik kanadıyla tokatlayıp iki seksen uzatacakmış gibi duruyor :))) İnsan bloğa girerken kalkan kullanır mı ya ! :)))

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş, hem gizemli hem büyülü ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim... Amacıma ulaşmışım demek ki :))

      Sil
  3. Doksanlı yıllarda 4 ya da 5 ciltlik bir Ramses fırtınası vardı. Hepsini bir solukta okumuştum. yazılanlar doğru muydu bilmem ama o zamandan bu yana Mısır dedin mi şöyle bir durur bakarım. Şimdi aklıma o kitaplar geldi. Buna da bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antik Mısır diyince benim bütün duyargalar o tarafa yönleniyor.
      Hastasıyım... :)
      Yorumunuz için çok çok teşekkür ederim... :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ümran'cığım :)

      Sil
  5. Farketmez miyim? Çok güzel ve esrarengiz olmuş, hani İndiana Jones filmleri temaları gibi çok severim hoşuma gitti ...güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi böyle bir mistik havası oldu... Baştan beri hayalimdi ama kafa geç çalıştı :)))
      Beğenmene çok sevindim canım, çok sağol...

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ayyy... Sahi mi çok sevindim damla taş :)
      Teşekkür ederim...

      Sil
  7. Tam bir kitap blogu olmuş şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi ama Dilek... Eskiden burada makyaj malzemeleri, şampuanlar, kremler vardı, insanın inanası gelmiyor :D

      Sil
  8. Çok mistik ve hoş olmuş ^°^

    YanıtlaSil
  9. Tarih dersinde o İskenderiye Kütüphanesi'nin yakıldığını duyunca içim acımıştı, yazık yaa :(
    Çok egzotik olmuş yeni teman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım... Sonunda ruhuma hitap eden bişeyler buldum :)

      Sil
  10. Canım benim güle güle kullan da bana yorumda nasıl yapılır demişsin bende sana hediye edeyim demiştim ulaşmadın daha sonra :( Gerçi bu da çok hoş olmuş zaten ilgin vardı böyle şeylere :) Uğur getirsin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne yapacağıma karar veremiyodum, pat diye aklıma bu resimler geldi canım ya :)
      Sen güzel bişeyler yapardın bana biliyorum ama böyle Mısır temalı takılayım bir süre de bakayım... :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Çok sağol, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  12. Yeni tasarımı çok beğendim. Gerçekten de bir kütüphane havasında olmuş. :)

    İskenderiye Kütüphanesi de demişsin, kalbimi çaldın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antik Mısır hastasıyım da ondan böyle oldu... :)
      Beğenmene çok sevindim canım :)

      Sil
  13. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım.Bana da beklerim :)
    somurtkansirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. ay bi iskenderiye dörtlüsü var yaaa süper kitaaaap :) estetik yaptırmışsın ayol :)

    YanıtlaSil
  15. Kitabı bilmiyorum ama merak ettim yaaa :)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş , gerçi içinde kitap varsa bana heryer Paris :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarım yanımdaysa hiçbir yerde canım sıkılmaz benim de! :)
      Paris'e hoş geldin :)

      Sil
  17. çok hoş olmuş güzel yazının devamını bekliyorum
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  18. Güle güle kullanın :)
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  19. Yeni tasarımınızı ok sevdim güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil