7 Temmuz 2015 Salı

Kaçtım Buralardan!


Büyük şehri arkamda bırakıp kaçıp gittim uzaklara. Kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeyim :)
Yakında bol bol fotoğraflarını paylaşacağım. Ama şimdilik bununla ilgili kısa bir yayınımız olsun dedik... 
Blogla pek ilgilenemiyorum (hatta hemen hiç)... Çünkü zaman zaman çeken telefonun kısıtlı internetinden yararlanabiliyorum. Etrafta yerleşim de komşu da yok, tek tük... 
Neree geldim ben yaaa! :)
Neyse yakında daha detaylı inceleriz buraları... Diyelim ve kaçalım. Sağlıcakla kalın efendim...

58 yorum:

  1. Merakla bekliyorum o başka yerleri, keyifli keşifler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiiim... Bakalım güzel fotolar paylaşabilecek miyim :)

      Sil
  2. Nasıl kıskandım şimdi! İyi tatiller diliyorum huzurla geçsin. Çok eğlen tamam mı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahrumiyet Dilek burası. Börtü böcek eğleniyo benimle :)
      Bende nerdeeee... anca doğayla mücadele :)

      Sil
  3. bazen kaçmak iyidir di mi^-^
    özletme kendini ama neyseki benim yanımda senden bişi var ya ;)
    iyi tatiller tatlıııım <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyom ki ben o şeyi :)))
      Çok teşekkür ederim tatlıııım <3<3<3

      Sil
    2. Kreatif??? Ben senin blogu göremedim az önce! Acayip bir panik dalgası sardı o an beni???? Ne oldu kuzum? Neden kaldırdın blogunu?

      Sil
  4. Demek sen de bendensin . Ben de sorgusuz sualsiz gittim bir yerlerdeyim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel vakit geçirirsin umarım :)
      Değişiklik iyidir....

      Sil
  5. yuh gittiği yere bak. !!
    çatıya çıkmayasın üşümeyesin.hırkanı giy terli terli su içme, tanımadıklarınla konuşma :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası acayip sıcak ya hırkanın serabı görülür ancak :)
      Belgesellerde gördüğüm tuhaf yaratıklar karşıma çıkıyor. Onlar da tanımadık sayılmaz diye konuşuyorum. Daha ziyade çığlık dilini kullandığım için yollarına devam ediyorlar :)

      Sil
  6. benim yerime de dinlenir misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimde rahattım ya burda dinlenemiyorum :)

      Sil
  7. Güzel bir yere benziyor :) yeni keşfettim bloğunu bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. yılanlar akrepler yok demiiiiiiii amaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var anam var... Geçen gün balkonda belgesellerdeki dev örümceklerden gördüm. Bacakları ağda görmemiş olanlardan hani! Akreple yılan da varmış, yaşayanlar anlatıyor. Tırsınç azcık buralar... Gece uykusu cangıl gürültsünde adeta...

      Sil
  9. Arada çok iyi geliyor uzaklaşmak,resimleri bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle git, eğlen, dinlen, keyifli vakitlerin olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nusalkımı... İtiraf edeyim evde daha rahattım :)

      Sil
    2. Hep öyle oluyor zaten :) İnsanın evi gibisi yok.

      Sil
  11. Güzel bir yer sanırsam ama nette çekiyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu
      Aman yok yok... Tavsiye etmem... Öldüm bittim, töbe! :)

      Sil
  12. Ay nerelerdesin, çok merakta bırakma bizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli mavi
      kurda kuşa yem olmadan geldim şükür :)

      Sil
    2. Hoşgeldiiin, nerelerdeydin anlat bakalım :))

      Sil
  13. Merhaba sizi mimledim, cevaplarınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay mim!
      Tigris Driver
      Tamam unutmazsam söz veriyorum :)

      Sil
  14. Umarım güzel vakit gecirirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil Modadusleri
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Hadi bakalım :) Beklemedeyiz ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Alnıak
      Pek iyi izlenimler aktaramayacağım ama :)

      Sil
  16. Merhaba, öncelikle blogunuz çok güzel. Sizinle blog arkadaşı olmak isterim. Sizin için uygunsa yeteneklieller.com u blogunuza ekler misiniz? Daha sonra siteme yorum yazarsanız ben de sizi eklerim. Hem böylece daha çok insana ulaşmış oluruz. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetenekliler
      Çok teşekkür ederim :)
      Tamam bu şartların hepsini gerçekleştirip ben de seninle blog arkadaşı olmak isterim :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Mustafa Alnıak
      inziva iyidir ama insanın evi gibisi yok :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Gamze Esra Ersöz
      Çooook teşekkür ederim :)

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. deeptone
      azıcık geldim, çok değil :)

      Sil
  20. meraklandım şimdi :) bekliyorum sabırsızlıkla :) takipteyim

    YanıtlaSil
  21. Merhaba blog keşif etkinliğinde keşfettim blogunuzu:)
    Takibe aldım benim bloguma da beklerim :).http://voyagetr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  22. Çok merak ettim. Az uz çeken internetinize takıldığıma da çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  23. Nereye gittiğini bilmesem vallahi balta girmemiş ormanlardasın diyeceğim ama aslında haklısın. Köşe bucakta her adımda büyük değişiklikler gösteriyor burası. Ama gecesi serindir değil mi? Ben gündüzleri merkezde olmaktan dolayı yanıp kavruluyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'ciğim, iyi ki Antalya'da parklara bahçelere bakım ve ilaçlama yapılıyor. Yoksa burası resmen tropikal iklim. Hayvanları da tropikal iklime uygun olarak iri ve vahşi... Yaşanmaz bakımsız yerlerinde valla...
      Bizim kaldığımız yer epey bakımsız, insansız bir yerdi. Bu, doğa açısından bir avantaj tabi ama insan olarak biz zorluk çekiyoruz böyle ortamlarda.
      Gecesi mi.... Son haftamı geçirmek üzere merkezde bir eve geldim valla. Korkunç sıcaktı. Ben de geceleri serin olur en azından diye düşünmüştüm ama hiiiiç öyle olmadı... Klimalı odadan dışarı çıkmıyorum resmen. Koridorlar bile kavruluyor.

      Sil
  24. Bende gelip gidiyordum ama blog okuyamıyordum. Demek ki senin fazla yazını kaçırmamışım, mutlu oldum :) Resimlere hemen bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun süre giremedim gerçekten...
      Aynen doğru düzgün blog okuyamıyorum. Bir müddet daha devam edicek bu durum :(

      Sil
  25. Kız yoksa Afrika'ya mı gittin? :)))) Aslında filmlerde, belgesellerde görüp özenirim - kedileri sevdiğimden- şöyle Serengeti ovalarında mısın bekliyorum resimleri...:)))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Yok yok...
      Sonraki yayında var zaten bak. Afrika değil ama bir nevi cangıl :D

      Sil