4 Kasım 2015 Çarşamba

Puanlı Kitapyurdu Siparişim Geldi!



Kitapyurdunda birikmiş puanlarım vardı. Ben de hepsini toptan kullandım. 
Daha önceden merak ettiğim ama bir türlü alıp okumak kısmet olmayan 3 tane kitabı, bu puanlarla bedava almış oldum. Sadece 3,5 tl kargo ücreti ödedim. Kitap fiyatlarının ne kadar
yüksek olduğu düşünülürse bu hiçbir şey sayılmaz gerçekten de.

Murat Menteş- Ruhi Mücerret : Daha önce Murat Menteş okumadım ama esprili dilinin ününü duymuştum. Kitap hakkındaki yorumlara da bakınca, tamam dedim kitaplardan  biri bu olsun. Kapakta değişen görüntülü televizyon ekranı resmi var. Bu da kitapla ilgili olarak aktarabileceğim en ilginç ilk izlenim...

Saatleri Ayarlama Enstitüsü- Ahmet Hamdi Tanpınar: Klasiklerimizden... Çok övgü aldığı için merak ettim. Dilini ağır bulanlar olmuş. Eski Türkçe'yi rahat okuyabilenler için dil problemi olmadan keyif alınarak okunabilir demek ki. Çünkü konusu çok beğeniliyor.

Olasılıksız- Adam Fawer: Bu da basın bültenini okuyunca konusuna çekildiğim ve merak ederek aldığım bir kitap. Bir aralar her yerde görüyordum bu kitabı. Okuma zamanı çoktan gelmiş geçiyor. 


 Not: Biz fuara gidemezsek fuar bize gelir. Kitapyurdu' nda fuar sokağı yapmışlar. 1001 yayınevine, özel indirimler var. Kasım ayında geçerli sanırım. Buradan duyurmuş olayım. Fuar alanına ışınlanmak için buyrun:
http://www.kitapyurdu.com/

52 yorum:

  1. Görünce okuma aşkım canlandı. .iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdicann
      Eve kitap geldiği gün ben de okuma aşkına tutuluyorum :) Teşekkürler...

      Sil
  2. Ruhi Mücerret ve Olasılıksız favori kitaplarımdan :) Saatleri Ayarlama Enstitüsü nü de tiyatroda izlemiştim.
    Çok iyi tercihler yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay
      Ay çok sevindim, öyleyse güzel yapmışım tercihimi...
      Puanlar boşa gitmedi desene :)

      Sil
  3. Bu sitelerin böyle hediye filan verdiğini bilmiyordum, çok iyiymiş :) Şu Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nü de yıllardır duyarım okumak kısmet olmadı:)
    İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürükveben
      İnternetten kitap alışverişi çok uygun oluyor gerçekten
      Hem daha indirimli alıp, hem de puanlarla bedava kitap alabilme imkanını çok seviyorum :)
      Çok teşekkür ederim... <3

      Sil
  4. oooohhh keyifle oku inş canım!:) puan olayı güzelmiş bu arada!:)
    olasılıksızı okumuştum güzeldi!:) ruhi mücerreti aldım ama henüz okuyamadım:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci
      Puan olayı candır... :)
      Puanlar sayesinde 3 yıldır bir raf dolusu hediye kitabım oldu.
      Ayyy iyi beğeniliyo madem bu kitaplar, doğru seçim yapmışım, çok sevindim :)

      Sil
  5. ama sen hep beni kıskandırıyon bu bir birde o puanlar nasıl öyle birikti maşallah yav :D dünya kadar şey almışsındır sen ordan hep de istediklerimi almışsın :D gözüm kalmasın maşallah sübhanAllah bu arada okubana da yolla :D dermişim :D keyifli okumaların olsun cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım kitap
      Öyle böyle derken birikiyo puanlar ya :)
      Her ay düzenli kitap alışverişim oluyor. Derken beş altı ayda ciddi puan birikiyor. Yollarım da ayol nolmuş :)))
      Çok teşekkür ederim canım...

      Sil
    2. Sagol teşekkür ederim güzel yüreğin sağolsun
      evet her ay alınınca birikir eşimi çok sarsmak istemiyom yoksa bende öyle yapcam :D

      Sil
    3. Kocişe yazık diyosun, peki :)

      Sil
  6. Uzunnnn zamandir kendime vakit ayirip kitap okuyamiyorum :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem Zengin
      Ya o hali biliyorum, çok kötü oluyor.
      Kitap okunamadığı kesiti çok berbat oluyor hayatın. Tadımız tuzumuz yoksa... Kitapsız eksik kalıyoruz...

      Sil
  7. Ben de Puslu Kıtalar Atlası ve Tutunamayanlar'ı aldım puanlarımla hala inanamıyorum. Cidden harika bir kampanya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek
      Muhteşem iki kitap seçmişsin, bayılırım o ikisine...
      Okumamış olsaydım tercihim kesinlikle onlardan yana olurdu. Bir de para ödemeden alınca deme keyfime.

      Sil
  8. harika bir haber bu. '' doğrusu fırsat bulursam bu hafta sonu bir İstanbul seyahati yapmayı düşünüp fuara gitmeyi planlıyordum. geçen yıl fırsat bulmuştum ki, aşırı sevinmiştim. tabii uzun kuyruk ve zamanın benim için de kısıtlı olması neticesiyle, sevdiğim yazarlardan birisine kitabımı imzalatamamıştım. yine de keyifli zaman geçirmiştim. bu yıl şayet fırsat bulamazsam fuar bizim ayağımıza gelir faslıyla kitapyurdunun kapısını çalacağım. belki gittiğim hâlde bile çalabilirim, zira böyle bir fırsatı kaçırmaya gönlüm el vermez. Saatleri ayarlama enstitüsü gerçekten değerli bir kitaptır. Dil açısından katılıyorum, liseye başladığım ilk zamanlar okuma fırsatı bulmuştum. o yıllar, pek bir mânâ konduramamıştım üslub vesilesiyle yine de birkaç senenin ardından kitaplığımda gözüme çarpmasıyla tekrardan okuma isteğiyle kapağını aralamıştım. diğer iki kitabı okuma fırsatı bulamadım. göz atacağım. haber ve tanıtım için sağolasın kahve yanı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River
      Gidebiliyosan git mutlaka, fuarın tadı başkadır ya...
      Saatleri ayarlama enstitüsünün beğenildiğini duydukça mutlu oluyorum :) Kötü tercih yapmamışım demek ki...
      Asıl güzel yorumun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Olasılıksız'ı beğenerek okumuştum. Başlarda biraz sıkılabilirsin ama sakın bırakma. Sonradan o kadar açılıyor ki aksiyon filmi izler gibi okuyorsun kitabı. Ben yazarın Empati kitabını çok beğenmiştim. Bence onu da mutlaka okumalısın.

    Ruhi Mücerret eşimin kitaplarının arasındaydı. Güz okuma şenliği için okuyacağım. Okuduktan sonra bloga yorumlarımı yazarım. birçok insandan övgü dolu eleştiriler duyduğum için merak ediyorum.

    Kitapyurdu'nun indirimleri çok cazip ama ben kitap almak için Adana kitap fuarını yani ocağı bekleyeceğim. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Hadi ya, tamam başlar sıksa da pes etmeyeceğim :)
      Tamam Empati'yi de yazdım aklımın bir kenarına...
      Ruhi mücerret evet, erkekler seviyor niyeyse bu kitabı, merak ediyorum :)
      Ne güzel Adana'da fuara gideceksin, harika... Ben de benzer bişey bulursam katılırım belki, bakalım... Sırf dolaşmak için bile güzel fuar. Kitap kargoyla eve gelince rahat oluyor böyle :)

      Sil
  10. Hayırlı akşamlar, kitaplarınızın üçüde çok güzeller, paylaşım için teşekkürler.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzu Blog keşif etkinliğinde gördüm :) takibe aldım :)
    Bloguma da beklerim :)
    http://balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  12. Murat Menteş kitap kapağıyla bile yürüdü yahu çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safransarı
      Yahu ben geç kaldım :)

      Sil
  13. Ben de dün sahafa gittim. İstediklerimi bulamadım ama edindim birkaç tane. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdan Kalan
      Sahaf tadı başkadır ya... Ama o internet sahafları nolmuş öyle fahiş fiyatlar...

      Sil
  14. Olasılıksız... Bitmesine 50 sayfa kala bırakmıştım, güzel kitaptı oysa. Bulsam da bitirsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi
      Okiyim de son elliyi göndereyim sana :D

      Sil
    2. Kahve telvesi
      Tamam okursam söz bişiy düşüneceğim :)

      Sil
  15. Olasılıksız, bayıldığım bir kitaptı. Diğer ikisi de okuma listemin içinde ama henüz okuyamadım. Çok iyi seçimler yapmışsınız. İyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renklidesign
      Bu olasılıksız baya iddialı sanırım... Şimdi daha çok merak ettim :)

      Sil
  16. iyi okumalar dilerim.. Kitaptan daha iyi dost var mı? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli Pasta Sepeti
      Ağzı yok, dili yok... Yine de neler anlatıyor bize değil mi :)

      Sil
  17. ruhi mücerret çok hoştu, diğer kitaplar da güzel, keyifli okumalar dilerimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye iz süren
      Oh oh iyi etmişim o zaman ya
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. 3 kitap için de diyebilirim ki iyi ki almışsınız , keyifle okuyun efem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap eylemi
      Sahi mi ya, duydukça çok mutlu oluyorum :)

      Sil
    2. sahi :D 3'ünü de severek okumuştum, farklı türlerin iyi kitapları:D

      Sil
  19. oyumu tanpınara kullanıyorum.:)

    YanıtlaSil
  20. Senin bu yazilar okuma aski canlandirsa da kendime kizmami sagliyor. Bu ara o kadar bosladim ki okumayi bos hissediyorum resmen. Hedef falan koyucam kendime yakinda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile albümü
      Çok normal ama. Bulantılar arasında okunmuyo ki, haklısın. Sonradan düzene girer okumaların sen merak etme...

      Sil
  21. Saatleri Ayarlama Enstitüsü mükemmel bir romandır. Uzun bir tanıtımı blogumda var. Galiba puanlarla sadece ben abuk-sabuk şeyler alıyorum :) Gerçi puan kataloğunda da bana hitap eden kitap çok az.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzdaki tanıtımı okuyacağım öyleyse. Merak ediyorum neden bu kadar seviliyor. Henüz sıra gelmedi...
      Puan kataloğu gerçekten bana da hitap etmiyor. Güzel eserler de var ama onları okumuş oluyorum. Geri kalanlar arasından da seçim yapmakta zorlanıyorum :)

      Sil
    2. Kitabın dili çok hoş. Akıcı bir dili var. Tabii ki Tanpınar yine inceden inceye eleştirilere yer veriyor. Kitaplık > Okunası Kitaplar kategorisine bakabilirsin.

      Sil
  22. Blogunuzdaki tanıtımı okuyacağım öyleyse. Merak ediyorum neden bu kadar seviliyor. Henüz sıra gelmedi...
    Puan kataloğu gerçekten bana da hitap etmiyor. Güzel eserler de var ama onları okumuş oluyorum. Geri kalanlar arasından da seçim yapmakta zorlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  23. olasılıksızı okudum, başları sıkıcı sonrası akıp gidiyordu diye hazırlıyorum.

    ruhi mücerret kitaplıkta beni bekliyor.

    saatleri ayarlama enstitüsünü de yıllardır merak ediyorum. güzel tercihler yapmışsın bence ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nail Art
      Ruhi Mücerret'i daha çok sevdim açıkcası. Olasılıksız bir macera filmi gibiydi. Akıcı ama işte o kadar...
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil