9 Kasım 2015 Pazartesi

Şule'nin Kitap Çekilişini Kazandım :)


''Hayata Dair  Her Şey'' blogunun sahibi, Şule Uzundere her ay düzenli olarak kitap çekilişi yapıyor. Bu çekilişlere katıldığınızdan çoğu aman haberiniz bile olmuyor. Çünkü Şule kazanan isimleri, yayınlarının altına yapılan yorumlardan seçiyor. Zaten doğal takipçilerden biriyseniz,
bir gün tıpkı benim başıma geldiği gibi sürpriz bir mesaj alıyor ve çekilişi sizin kazandığınızı öğreniyorsunuz :)


Çekiliş gereği beş kitap gönderecek olan Şule, kolisinin içine öyle sürprizler eklemişti ki, hepsine tek tek bakarken bir çocuk gibi heyecanlanmadan duramadım. Kıpır kıpır oldum :)
Çay ağacı özlü sabun, rengarenk kitap ayraçları, Kafa Dergisi, 2015 yılı yazarlar ajandası, üç değişik film, samimi ve sevgi dolu notu ve kutusunu kapladığı harika cilt... Hepsi çok güzel ayrıntılardı ve beni çok mutlu etti.

Kitapların isimleri şöyle:

 -Paulo Coelho- Hac
-Dr. Pierre Dukan- Dukan Diyeti
- Gary Small/Gigi Vorgan- Bir Psikiyatristin Gizli Defteri
- Andre Gide- Kadınlar Okulu
-Ted Dekker- Oyun


Madem bana kitaplığından nadide kitaplarını gönderiyorsun, hiç değilse koliyi karşı ödemeli gönder de gönül rahatlığıyla okuyabileyim demiştim ama dinlememiş :(
E ben bunun altında kalır mıyım Şule! Görürsün sen öyleyse :)
Mesafe tanımayan sıcak dostluğu için Şule'ye buradan bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum <3



44 yorum:

  1. Paulo Coelho- Hac kitabını uzun zaman önce okumuştum. Açıkçası yol kitapları her zaman ilgimi çekmiştir. Ve kesinlikle unutulmazlarım arasında, benim için yol gösterici bir kitap oldu. Tekrar gördüğüme sevindim bu kitabı selamlamadan geçmek istemedim.
    Keyifli okumalar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı K.
      Hac'la ilgili güzel yorumlar duymak beni çok sevindirdi. Çünkü çok merak ediyorum ve okumak için sabırsızlanıyorum. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hediyelerini beğenmen beni çok mutlu etti. Blog yazmanın en güzel taraflarından biri de sevebileceğin insanlarla tanışmak. Seninle tanıştığım için çok mutluyum. Hediyelerini güzel günlerde kullan canım. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Ben de çok mutluyum blog sayesinde güzel dostlarla tanışmaktan ve seni tanımaktan dolayı. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok güzel bir hediye olmuş gerçekten, güle güle faydalan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn
      Çok teşekkür ederim, gerçekten güzel bir hediye :)

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel kitapların iyi okumalar.:) Benim bahsızlığıma hiç denk gelmez öyle şeyler bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısace Dodi
      Çok teşekkür ederim, ben de pek şanslı değildim bu konuda ama... :)

      Sil
  5. Ne denli zarif ve düşünceli bir davranış, hem bir kitap sever hem de bir bloggar olarak yazıyı okurken içim ısındı. Şule arkadaşımızın inceliği ve bu sıcak düşüncesi karşısında yüzümde bir mütebessim oluştu. Böyle anlar insanın hayatına hem renk katıyor, hemde değerli kılıyor. Şule arkadaşımıza bu hoş etkinlik için ayrıyetten teşekkür etmek isterim, ayrıca sana da kahve yanı, nitekim bir gece vakti ekranın yaydığı loş ışık karşısında satırlarını okurken içim ısındı, hani derler ya "hiç ummadığınız vakit ufak bir mutluluk bir çığ olur, şenlendirir gönlünüzü" diye. Eh, tamam; kimse demese dahi şu vakitler aynı o sözde ki gibi hissettim satırlarını okurken. Sevin adına sevindim doğrusu, dilerim dostluğunuz, sönmez, daim olur. Şule arkadaşın blogu hakkında da bir bilgim yoktu, bu denli güzel kitapların yer aldığı içten bir blog hakkında kelâmlarında yer edindirdiğin için de sağolasın tekrardan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River
      Gerçekten Şule çok zarif ve düşünceli
      Öyle büyük yürekli ki, okuduğu kitapları Türkiye'nin dört bir yanındaki insanlara gönderiyor. Sadece kitap değil, dostluk gönderiyor, mutluluk gönderiyor...
      Senin satırların da benim içimi ısıttı, ne güzel dile gelmişsin. Duygu yoğunluğunu ve samimiyetini hissedebiliyorum.
      Güzel dileklerin için de teşekkür ederim. Tabi her zaman Şule'yi hatırlatacak hatıralar bu hediyeler benim için. Daima kalıcı olacak...

      Sil
  6. Ne güzel olmuş yaa :) Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karga ve Kız
      Ay güzel olmuş değil mi ya :) Çekiliş kazandığım haberini almak çok heyecan vericiydi gerçekten. Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  7. Bir de filmlerin arasında Leon u gördüm. Hatika bir filmdir. İlk onu izle bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karga ve Kız
      Aslında filmler arasında sadece onu izledim. Çok severim üstelik. Benim kızlara saklayacağım Şule'den hatıra olarak :)
      Ay kızlar mı?? Neler diyorum ben, bazı sırlar ifşa oluyor yine :)

      Sil
    2. Aaaa, güzel haberler ifşa olsun hep tabii ki :))) Fazla ayrıntıya girmeyeyim istersen ama merak da ettim(kaç aylık mesela :) ) Hayırlı ve uzun ömrü olsun inşallah diyeyim o zaman bende :)

      Sil
    3. şiiişt aramızda... :)
      sonra özelden söylerim ben sana :)
      Ayrıntı mayrıntı kalmadı zaten ki, döktüm saçtım ortaya :)

      Sil
  8. Güle güle okuyun,izleyin ve kullanın))

    YanıtlaSil
  9. güle güle okuyun benim bile canım istedi hepsini mıncıklamayı. çekiliş de tam çıkması gereken kişiye çıkmış bence :) sizin adınıza çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygun, sağolasın... :)

      Sil
  10. En güzel hediye kitaptır derim hep, güle güle oku ve kullan hepsini:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bücürükveben, en güzel hediye kitap, çok teşekkürler :)

      Sil
  11. Tebrik ederim çok güzel bir paket hazırlamış keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. süper bir etkinlik ve süper bir ödül olmuş :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal kokusu
      Çok teşekkür ederim. Evet Şule'nin bu etkinliği gerçekten harika :)

      Sil
  13. maşallah maşallah bari bütün d&r'ı verseymiş yaaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone
      Sağolsun çok cömert bir çekiliş yapıyor. 5 kitap seçiyorsun :)

      Sil
  14. Ne kadar güzel bir çekiliş olmuş pek katılmıyorum böyle şeylere ama kazanan kişilerin böyle sevincini görünce nedense ben kendim kazanmış gibi mutlu oluyorum :)
    çekilişlere katılmıyorum ama mim konusunda aynı şeyi söyleyemem , yapmak istersen boş vaktinde mimledim seni http://hayatagacii.blogspot.com.tr/2015/11/200-yl-sonra-bugun-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MariPoSa
      Ben de çok mutlu oluyorum hediye kazanan yayınları ya :)
      Ne güzel mutlulukları paylaşıp mutlu olmak ama ya :)
      Ay mim... :) Bir ara yapayım ben onu, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. yaa baksanaaaaa, gamze s. var yaaaa, umutlu ev kadını, onun bloguna yorum yapamıyorum, ona sölesene ya yorum kutusunu değiştirsin yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy o zaman ben nasıl yorum yapıcam ki Deep, madem yorum yapılmıyosa :)
      Dur ben araştırıcam o mevzuyu tamam :)

      Sil
    2. sen yapabiliyorsun var yorumların. gamzeye söle yorum kutusunu seninki benimki gibi yapsın yaaa :)

      Sil
    3. Tamam söyledim Deep :)

      Sil
  16. Kitaplar gerçekten bir harika, şanslısın gerçekten ^_^

    YanıtlaSil
  17. Kitaplar gerçekten bir harika, şanslısın gerçekten ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Alnıak
      Çekiliş kazanmak güzel bir deneyim oldu :)

      Sil
  18. Blogunuzu sevdim artık takipteyim bende Beklerin

    Www.obiranne.net

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel. İstifadeniz bol olsun.

    YanıtlaSil