18 Ocak 2016 Pazartesi

Mısır Temalı Ev Dekoru ve Eşyalar

Antik Mısır teması manyağı biri olarak bu resimleri gördüğümde ne kadar heyecanlandığımı tahmin edebilirsiniz :)
Ben de kendimce küpler boyadım, vernikledim ama böyle tüm bir odanın dekorunu Mısır teması yapabilmem için baya bir fırın ekmek yemem lazım. 



Hele bir de bu temanın içerisine kahve koyma imkanı varsa değmeyin Kahve Yanı'nın keyfine...


Sabit bir evim olduğunda bu işe el atacağım ama ben yaaa...


Hah tamamdır... Saksı dediğin ancak bu kadar hoşuma gider...


O mumya tabutu baş ucumdayken nasıl da huzurlu uyurum ben! :)


Bilmem o zevksiz desenler yerine şöyle değişik bir şeyler neden üretmez tekstil firmaları...


Misafirlerimi böyle alayım :)


Burası da misafir yatak odası olsun hadi.


Oh Kleopatra banyosu... 


Bu nasıl ama? Bunları hayal edenin, yapanın ellerine sağlık... Bayıldım ben ya!


Ev hediyesi olarak gelirken biriniz bu sehpayı alıverirsiniz artık :D



64 yorum:

  1. Harbiden çok değişik ve güzel şeyler bunlar ama o tabut başucumdayken rahat mı yatarım bilemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Myna
      O tabutla yatılmaz kesinlikle. salona koyarız onu :)

      Sil
  2. Canım bu dekorasyonlar bana pek hitap etmedi :-(( O misafir odası ve banyoyu sevdim ama. O banyoda yıkanırken insan kendini gerçekten kraliçe gibi hisseder :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Misafir odası ve banyo benim de favorim :)

      Sil
  3. Çok keyifle baktım fotoğraflara :) Senin kadar düşkünlüğüm yok ama ben de beğeniyorum Mısır temasını, o gizem, o çekicilik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn
      Ben bu konuda kafayı sıyırmış durumdayım. böyle bir ev olsa girer yaşarım ciddi ciddi :D

      Sil
  4. Hahahahhaa süpersin . Şekercim sen nerlerdesin. Mısır'a gittinde habeimiz mi olmadı epeydir yoktun ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafe Tigris
      Öyle valla gelip gelip kaçıyorum. Bloglara ziyaretim de toptan oluyor. Nerdeeee Mısır :) Ah karışıklıklar olmasa çıkıp gideceğim hemen.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Elif Karakoç
      Bayıldım ben de :)

      Sil
  6. Mısır temalı bir dekorasyon güzel gerçekten. Ama acaba insanın hayal dünyasını harekete geçirip uzak diyarlara bir yolculuk başlatmaz mı?
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı
      Ne kadar yaratıcı bir dekorasyon değil mi? Sadece Mısır temasında değil, hayal ettiğimiz bir çok temada evler yapılabilir böyle. Yaşam ortamı çok önemli çünkü...
      Sevgiler :)

      Sil
  7. Bütün bir duvarı kapalattığımı hayal bile edemiyorum :) ama kupayı ve saksıyı çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli Pasta Sepeti
      Çok masraflı olur zaten böyle tüm duvarlar, mobilyalar falan. Düşünemiyorum :)
      Kupa, saksı... Böyle daha iyi değil mi <3

      Sil
  8. Ben kupaya bayıldım !! *-*

    YanıtlaSil
  9. Duvarlar çok guzel !! Öyle duvar kağıdı olsada yeter ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Penthos'un Yandaşı
      Ah ah... Sorma ya. Niye yapmazlar bilmem. Onca yapı market var, hepsinde benzer şeyler...

      Sil
  10. Kahve veya çay kupası şahane ama tüm evi, hele hele yatak odama brrrrr dünyada istemem ben:)))kendimi piramit içinde mahsur kalmış sanırım:)))e ne derler bilirsin zevkler ve renkler meselesi...inanır mısın halılardaki desenlere bile tahammülüm yok acayip acayip yaratıklara benzetiyorum bazen:( ve o halıyı seremiyorum komşuma veriyorum
    :)))takıntı işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürükveben
      Yatak odasında olmadı di mi :)
      Sadelik seviyosun sen anladım... Ay ben karman çorman, kafe temalı, Mısır temalı desenlere bayılırım. Halıları falan da öyle alıyorum :)
      Ama bir yandan sade evlere de özeniyorum zaman zaman...

      Sil
  11. Değişik tasarımlar çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem Gürler
      Değil mi, sahi öyle... :)

      Sil
  12. Misafir odasına ve banyolara bayıldım :D İnsana bu evde ilham gelir, sanatçı çıkar :D Sehpanın yanında çikolata da getiririz efenim, yeter ki misafirliğe gelebilelim böyle bir eve :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak
      O misafir odasını yerim ben ya. Minicik de bişey. O ne güzel dekordur allahım yerim yerim :)
      Çikolata olur, kahve olur, sehpa olur :)
      Ay bişeye gerek yok, böyle salonum olsun bomboş gelin, yeter ki gelin ayol :)

      Sil
  13. Yatak odalarına aşık oldum iyi mi?! Geçende bir yerde Türk Kahvesi fincanları gördüm "Kahve bunları görmeliydi!" demedim değil hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek
      Ya ben de ben de Dilek! :)
      Fincan kupa görünce gözlerim fal taşı gibi açılıyor zati. Sen de biliyosun pis huyumu :)

      Sil
  14. kupa tamam da gerisi abartı tırsarım lan ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. randle patrick mcmurphy
      Hah şöyle... Ekşi sözlük yorumumuzu da aldık :D

      Sil
  15. Bu sehpadan ben de isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdicann
      zevksiz mobilyalar yapacaklarına şöyle güzel şeyler yapsınlar da alalım di mi :)

      Sil
  16. Cam sehpayı sevdim en çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan
      Misafir odası Handaaan!
      Favorim o :)

      Sil
  17. mısır temasını çok severim ama bu kadarı fazla bana bir kaç obje olsun renklendirecek yeter :-)) mısır'a gittiğimde almıştım bir sürü süs eşyası onları koydum salona gayet yeterli oldu :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey
      Ah objesine kurban... Gideydim de objesiz döneydim Mısır'dan :)

      Sil
  18. Mistik çağrışımları ben de çok severim. O kupada bir kahve alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdan Kalan
      Mistikse bitmiştir değil mi... Ben de ya, çok severim :)

      Sil
  19. Eşime göstersen tam benlik der bu tasarımlara, ev bembeyaz olunca kendimi Seda Sayanın evinde hissediyorum der durur adam kaderi böyleymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile Albümü
      Çocuk ayaklansın bir ne sadelik bırakır ne bişey. Otomatikman rengarenk bir eve dönüştü bizimkisi :)
      Sade ev de seviyorum ya, minimalist ev de seviyorum ama yaşantıma geçiremedim :D

      Sil
  20. Kleopatra banyosunu ben de istiyorum evime lütfen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Hikayesi
      Böyle güzel görünümlü bir banyo görmedim valla, çok hoş ya :)

      Sil
  21. Waooov benim evde sadece bir tane tablo var. Bende seviyormuşum mısır figürlerini galiba. Şimdi farkettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye
      Bende de boyadığım küpler, bir kaç küçük heykelcik, duvara asılmalık şeyler falan... Çoooook seviyorum :)

      Sil
  22. Çok güzel yapmislar özellikle küvetlere bayildim. Eski Misir hayraniyim ben de.

    YanıtlaSil

  23. o yatak odasının güzelliği ne öyle. içim eridi resmen kahve. :)
    eski mısıra bayılırım. mitolojisi olsun, dokusu ve kültürü olsun o kadar hoşuma gider ki. zaten mitoloji açısından bir iskandinav'ların ki birde mısır'larınki hoşuma gider. ha yunan miti, kelt miti, ingiltere şehir efsaneleri evet ilgimi çeker ama şu mısır takıntımdan samimiyim nerede mısır konulu bir kitap yada oyun görsem el atıyorum. almadan edemiyorum. belkide bu biraz küçüklüğümde evde bronzdan bir mısırlı hanım heykeli olmasından kaynaklıydı. şimdi unuttum o heykelciğin kime ait olduğunu. bizimkiler söylemişti.
    mesela bir defası alışlverişte; sims adlı bilgisayar oyunun word adventure ek paketinde zamanında eski mısırı görünce direk almıştım. iyikide almışım diyorum, oyunda o piramitlerin içini gezmek inanılmaz hoşuma gitmişti. vede oturma odası da ayrı güzelmiş. insan bir an camdan dışarıyı bakınca nil nehrini görecekmiş gibi hissediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River
      Ben sims oynadım bir aralar psikopatça. Mısır eklentisiyle oynamadığım için şu an çok pişman oldum. Ama ayrıca haberdar ettiğin için de çok teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++
    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kaydolarak blogunuza duyurmak için önermek
    "Dizin" Dünyada 30 milyon ziyaret, 199 Ülke olduğunu! ve 22.000'i aşkın bloglar. Bize katılın gel, kayıt ücretsizdir, sadece bizim blogu takip rica
    Biliyor Uluslararası blog Sözlüğü Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin yeri temsil edecek
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Blogunuzu Adı Comment Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Yorum Oturumu'nda Çalıştırma Ülke Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacaksınız ve onları tıklarsanız, o Ülkeden bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank sizi doğrulamak için blogumuzu takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    mutlu Bloglama
    Ben blogunuza izledi geri takip edin
    Saygılarımla
    Chris

    YanıtlaSil
  25. Sizi yansıtıyor. Çok güzel. Ama ben mısır firavunundan ve cleopatradan olsa gerek soğudum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım
      Evet sahi beni yansıtıyor :)

      Sil
  26. Bir kızınız mim hazırlayırveemiş gari :) İnşallah yazıverisiniz :))

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2016/01/yaynevleri-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem
      Kız ben mim cevaplamama kararı aldım. Ama bir bakarım sana ;)

      Sil
  27. Ba-yıl-dıım!!!! Çok güzeller yahu, özellikle Kleopatra'nın banyosu bir harika *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karga ve Kız
      Banyo değil mi... Bence de ;)

      Sil
  28. Merhaba blogumda çekiliş yapıyorum ve bu ilk çekilişim, katılırsanız çok memnun olurum, sevgiler http://mutlugunlugum.blogspot.com.tr/2016/01/ilk-cekilisim-kisiye-ozel-ahsap-tablo.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Günlüğüm
      Teşekkürler...

      Sil
  29. hepsi de ayrı güzel ben de seviyorum Mısır temalı eşyaları, banyo benim de favorim oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      kesinlikle... :))

      Sil
  30. Fikir şahane...
    Evin her yanı olmasa bile odanın birine uygulanabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma
      Fikir çok güzel gerçekten. En azından bir odam böyle olsun isterim, tematik :)
      Yorumları yayınlarken konu konu ayırıyorum. Dün kahveli yorumunu yayınlayıp cevaplamıştım ama Mısır temalı bugüne kaldı, geciktiğim için çok özür dilerim :)
      Yorumların çok güzel, çok değerli... Çok teşekkür ediyorum <3

      Sil
  31. Gerçekten de hoşşşş:))))))

    YanıtlaSil
  32. Yanıtlar
    1. Sanatın Saklı Sırları
      Ben deee :)

      Sil