11 Mart 2016 Cuma

Kahve' ye Yeni Kitap ve Kahve!


Çok güzel bir koli geldi bugün. İçinden sipariş ettiğim kitaplar ve Ayraç Dergisi' nin 76. Sayısı çıktı. Kitap keyfime eşlik etsin diye Nescafe'nin özel kolleksiyonundan olan Cafe Parisien hazırladım, yanlarına koydum. Bir yandan yazdım, bir yandan kahvemi yudumladım.


Bakalım neler neler gelmiş:

Siparişim genelde, uzun zamandır sepetimde olan ama dahil oldukları kampanyalar reddedilemeyecek kadar güzel olan kitaplardan oluşuyor. Kampanyalar Kitapyurdu' ndan...

Orhan Pamuk- Kırmızı Saçlı Kadın: Sepete atmışken, yazarından imzalı olduğunu öğrenerek sevindim :) Yapı Kredi Yayınları'ndan...


Kara Güneş / Aryan Kültleri, Ezoterik Nazizm ve Kimlik Politikaları - Nicolas Goodrick- Clarke :
İlgi alanım olduğu için düşünmeden aldığım bir kitap. Kırmızı Kedi Yayınları' nın yüzde elli kampanyasından kapıverdim. Bakalım nasıl?...

Yüzü Olmayan Adam - Kristof  Kessler: NTV Yayınları'ndan bir roman. Bir Nörolog'un gözünden değişik hikayeler... Bunu gerçekten merak ediyorum.

Beyaz Geceler- Dostoyevski : Rus klasikleri candır mottosuyla yola çıktım. Hepsini okumaya çalışıyorum tek tek. Dostoyevski' ye gelince... Hastasıyız. Panama Yayınları.

Bay Mozart Uyanıyor - Eva Baronsky : Yine Kırmızı Kedi Yayınları' na ait bir kitap. Konusu, Mozart'ın zaman yolculuğu yaparak geldiği günümüz koşullarında, adaptasyon sorunları yaşayarak verdiği yaşam mücadelesi imiş. Epey esprili olduğunu düşünüyorum :)


Gelelim Parisien kahvemizin özelliklerine...
Kolleksiyondaki diğer kahvelerden ayrılan özelliği, üzerinde Smooth&Aromatic yazması. Yani yumuşak içimli ve aromalı bir kahve. Gerçekten de öyle... 

Arka yazı paylaşmadan olmaz. Markette okumaktansa buradan okuyuverin :)


Kitap okumaya gidiyorum şimdi, hoşçakalın :)


55 yorum:

  1. Ooo..:) Kitaplar güzel, kahve de güzel. Mis gibi keyif yapmak için ideal.
    Kırmızı Saçlı Kadın'ın 114.sayfası çok tepki çekmişti. Bakalım diğer sayfalarda da var mı öyle ilginçlikler?
    İyi okumalar efenim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma
      Gerçekten öyle :)
      Şimdi çok merak ettim 114. sayfayı. Okuma sırasında önlere alayım bari :)
      Zarif yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sema Gürpınar
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hepsi ayrı bir güzele benziyor. Okuduktan sonra yorumlarını beklemekteyim. Kitapin yanında kahve ve küçük bir defteriyle ,1 adet kitap yakışır... Güle güle oku hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli Hobi Dünyam
      Yeni kitap gibisi var mı :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  4. Keyifli okumalar dilerim, afiyet olsun mis kokulu kahveniz de:))) Bayılırım kahve kokusu hmmm:)))
    Bu arada blog dünyası listesinden bahsetmiştiniz ama ben bulamadım:(
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya Süzen
      Çok teşekkürler :)
      Kahve kokusu, tadından güzeldir sahi... Diğerinde, kahve yanı makyajda :)

      Sil
  5. Kitabın imzalı gelmesi güzel.Kahve yanına kahve ne güzel gider.İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf Arslan
      Kahve yanı kitap en iyi ikilidir :)
      Teşekkürler...

      Sil
  6. Keyifle oku ^^ Bay mozart uyanıyor'u duymamıştım. Okuyunca yorumunu paylaşırsın dimi? ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nail Art in Wonderland
      Tabi paylaşırım :)
      Çok teşekkürler

      Sil
  7. Yüzü olmayan adam'ı ben de merak ediyorum. Ah, Orhan Pamuk kitaplarını bir-ikisi dışında benimseyemedim.
    Kahve kupası ne kadar güzel. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Rus klasiklerinib benim için de yeri başkadır :)

    Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan
      Değil mi ama :)
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. gulseren ozkursun
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Maalesef kitapların hiçbirini okumadım. Bu yüzden senin okumanı ve yorumlamanı bekleyeceğim. Sen tavsiye edersen okuma listeme eklerim:-)

    Neskafe'yi sade mi içiyorsun merak ettim. Ben üçü bir aradadan ikisi bir aradaya geçtim ama onun da iyi olmadığını söylüyorlar. Eğer bu kahvenin içimi kolaysa bir şans vermek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Aldık bakalım ne zaman sıra gelecek de okuyacağım :) Çok beğenirsem tavsiye ederim mutlaka sana.
      Neskafeyi üniversite yıllarımda hep sade içerdim. Kahvenin görüntüsü koyu olunca daha ciddi ders çalışıyormuşum gibi gelirdi :))) Şimdilerde kitap okurken kremalı kahve tercih ediyorum. Ama kesinlikle şeker kullanmam. Hatta içinde azıcık dahi şeker olsa içemiyorum. Şekersiz içeceksen bu Parisien gibi yumuşak içimli bişeyler iyi gider :)

      Sil
  11. Şule
    Aldık bakalım ne zaman sıra gelecek de okuyacağım :) Çok beğenirsem tavsiye ederim mutlaka sana.
    Neskafeyi üniversite yıllarımda hep sade içerdim. Kahvenin görüntüsü koyu olunca daha ciddi ders çalışıyormuşum gibi gelirdi :))) Şimdilerde kitap okurken kremalı kahve tercih ediyorum. Ama kesinlikle şeker kullanmam. Hatta içinde azıcık dahi şeker olsa içemiyorum. Şekersiz içeceksen bu Parisien gibi yumuşak içimli bişeyler iyi gider :)

    YanıtlaSil
  12. Dostoyevski candır:)))kırmızı saçlı kadın için kim yazmıştı şu an unuttum ama kızıl saçlı kadın denir, bu adam daha Türkçe bilmiyor demişti:)))neyse Orhan Pamuk konusunda önyargılarım var (siyasi) o yüzden çenemi kapıyorum:)güle güle oku ve afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostoyevski... aynen :)
      Kırmızı saçlı kadın diye duyunca Yunanlı bir yazarın Kızıla Boyalı saçlar adlı romanı gelmişti aklıma. Hala da çağrışım olarak hataya düşüyorum her söylemede :)
      Orhan Pamuk seven biriyle tanışmadım henüz :)))
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  13. kahveyi deneyeceğim yumuşak bir tadı var gibi ben de şekersiz içiyorum hep :)
    güzel kitaplar seçmişsin, keyifle okursun umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvenin aroması fena değil gerçekten. Şimdi diğer nescafe aromalarını da merak ediyorum :)
      Çok teşekkür ederim, umarım güzel kitaplardır...

      Sil
  14. smooth aromatic demek. bundan sonra dikkat edip bundan alıcam ben bir kahve müptelası olarak. tavsiyen için teşekkür ederim. dergi okumayı daha çok seviyorum. Sanırım o da uzun şeylere pek tahammül edemediğimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın
      gerçekten hafif ve hoş bir aroma, rica ederim, beğenirsiniz umarım :)
      Dergi okumak da çok zevkli gerçekten...

      Sil
  15. Kitap alışverişlerine bayılıyorum :D Beyaz Geceler'i beğenerek okumuştum, umarım sen de seversin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak
      En sevdiğim alışveriş kitap alışverişi :)
      Beyaz Geceler'in farklı bir baskısını mı alsam acaba dedim. Bu biraz puntoları büyük ve kısa tutulmuş bir baskı gibi geldi de...

      Sil
  16. Afiyet olsun
    keyifli okumalar.
    canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah Kuğu
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Ne kadar güzel bir hayat yahu :) Kahve ve kitap. Blog adını gibi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Alnıak
      Şükür ki öyle bir hayat...
      Herkes hayallerini yaşayabilsin dilerim ki dünyanın tüm kaosuna rağmen :)))

      Sil
  18. İzleyicilere katıldım. Öykülerim, anı yazılarım, denemelerim, gezi ve köşe yazılarımdan ve yalnızca kendi çektiğim fotoğraflardan oluşan blogum www.acemidemirci.blogspot.com.tr adresine beklerim. Hüdaydalı selamlarımla :)

    YanıtlaSil
  19. Tebrik ederim kitap üzere güzel blog derlemişsiniz. Ben Orhan Pamuk'un kitaplarını sevmiyorum, çok sığlar bence. En sevdiğim kitaplar Anna Karenina ve Rüzgar gibi geçti. Yaşar Kemal'ın betimlemelerine bayılıyorum. Azis Nesin, Orhan Kemal, Halide Edip Adıvar, Kemal Tahir en sevdiğim Türk yazarlar.
    ''Kılıç yarası gibi'' - Ahmet Altan ve ''Zor zamanlar''- Cemalletin Aykın okumanızı tavsiye ederim. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynur Güner
      Çok teşekkür ederim :)
      Sevdiğiniz yazarları ben de çok beğeniyorum.
      Tavsiyenizi göz önünde bulunduracağım bu arada :)

      Sil
  20. Merhabalar
    Kahve yanı bloguma katıldığınız için teşekkür ederim bu beni sevindirdi.Birlikte olmak ne kadar güzel bu tür etkinliklerde.
    Ne tesadüftür ki şu an ben de kahvemi yudumlayarak sayfanızdayım.
    Yazınız için teşekkürler keyifle okudum Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüksel Duman
      Bol kahveli günler diliyorum size :)
      Çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  21. Hayırlı olsun, keyifli okumalar. Yorumlarınız bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Özdemir
      Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda olmasına çalışacağım...

      Sil
  22. Kitap alışverişleri her zaman çok güzel olmuştur zaten; ben özellikle 'Bay Mozart Uyanıyor' adlı kitabı çok merak ettim. En kısa zamanda yorumunuzu bekliyor olacağım :)Ayrıca blogunuzu çok beğendim, yeni yazılarınızda da beraber olmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şevval Sarıtaş
      Kesinlikle katılıyorum :)
      Çok teşekkür ederim. Daima birlikte kalalım...

      Sil
  23. Merhabalar. Ne guzel bir blogunuz var :) Henuz tam olarak inceleyemedim ama cekici taraflari cok :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli Mutfak
      Merhaba
      Çok teşekkür ederim, sevgielrimle...

      Sil
  24. Haftanın blogu seçilmişsiniz takipteyim :) Kırmızı saçlı kadını bende almayı düşünüyorum keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah Kınay
      Hoş geldiniz. Çok teşekkürler...
      Tigris'ten gelen konuklarıma ikramım olan kahve çikolatalar için sizi şöyle alayım :)
      http://kahveyanikitap.blogspot.com.tr/2016/04/misafirlerime-kahve-ve-cikolata.html

      Sil
  25. Merhaba, blog keif etkinliğinden geliyorum. :) Klasikleri bende çok seviyorum. Dostoyevski- Beyaz Geceler ve Yufka Yürekli Kız kitabı var ama henüz bitiremedim işten, sınavlardan fırsat bulup. :/ Kitabınızın imzalı gelmenize sevindim, keyifle okumanız dileğiyle. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısanın Güncesi
      Hoş geldiniz
      Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için :)

      Sil
  26. Sizi zaten takipteyim ama yanlışlık olmasın Tigris'den görünce yine hemen geldim. ^^ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısanın Güncesi
      Tamamdır :)
      Tigristen gelenleri şöyle alıyorum:
      http://kahveyanikitap.blogspot.com.tr/2016/04/misafirlerime-kahve-ve-cikolata.html

      Sil
  27. Merhaba Kahve Yanı,
    Kleopatra gibi karşılanmışsın Tigrisin blogunda :) Haftanın blogusun tebrik ederim. Tanışmaya geldim :) ne kadar keyifli anlatmışsın :) kırmızı saçlı kadını ben de yeni okudum . yorumunu girdim hatta bloguma.
    bol bol görüşürüz artık diğer bloguna da bakayım. sevgiler- derya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın demir
      Merhaba :)
      Tigris Mısır temalı halimi es geçmemiş, teşekkür ediyorum ona :)
      Hoş geldiniz, çok mutlu oldum. Çok teşekkürler bu güzel yorum için...

      Sil
  28. Okudukça fikirlerinizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Bektaşi
      Tabi ki...
      Teşekkürler :)

      Sil