7 Haziran 2016 Salı

Mor Mor Çikolatalar...


Geçenlerde Cepgross' larda satılan yeni bir güzellik keşfettim. Gerçi güzellik yeni mi bilmiyorum ama işte dediğim gibi benim keşfim yeni. Kahve Dünyası üretmiş. Frutibon
adında. ''Turna yemişi'', diğer bir adla ''yaban mersini'' ve bir de yabancı adıyla ''cranberry' leri bitter çikolatayla kaplayıp üstlerini mor çikolatayla soslamışlar. Muhteşem bir tat olmuş. Milka'nın da vardı böyle, üzümden yaptığı bir bon bon. Ama yok yani, bu harika olmuş.



Diğer kasedeki kahverengi bonbonlar ise Tchibo'nun, sütlü çikolata kaplı, içi fındıklı drajeleri. Onların tadı da çok güzel oluyor. Nasıl güzel oluyor? Tabi kahve yanına :)))
Kahvesiz olur mu ya!... Her şey kahveyle güzel :)


Neyse... Değişik değişik çikolatalar yiyelim, kahveler içelim dedik, geldik. Buyrun, en sevdiğimden size de ikram ediyorum. Afiyet olsun...


33 yorum:

  1. Çok lezzetli görünüyor. Buralarda nereden bulurum bir bakayım mutlaka denemek istiyorum :) afiyet olsun size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Seveceğinize eminim.

      Sil
  2. Ben de kahve dünyasına gittiğimde bir kaç sefer yemiştim. Bazen ürünü tanıtmak için kahveyle birlikte bir kaç adet getiriyorlar. Öyle denk gelmişti ilk seferinde sonra paket olarak almıştım. Çok güzel gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet başarılı olmuş bu çikolataları gerçekten :)

      Sil
  3. çikolata
    hem de mor
    nasıl olurda ben keşfetmemiş olurum bunu
    hemen gidip buluyorum aynısından:)

    YanıtlaSil
  4. bende onları sade turk kahvesinin yanında cok seviyorum :))) gerçi kahve olmasa da yenilir çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  5. mor mor harika hakikaten...

    YanıtlaSil
  6. çok hoşş bulursam hemen alacağım misafirlerime ikram ederim onlar da çok beğenirler :)

    YanıtlaSil
  7. Babam mor hastası olduğu için bu çikolataya da bayılır. Ona alıp tatlı bir sürpriz yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş bunu duymak! Mor hastası bir baba... Çok merak ettim babanızı. Tanışmak isterdim. Mor sevmek gelişmiş ruha işarettir. Sevgiler babanıza ve size :)

      Sil
  8. Sizin bir çikolatalı yazınız daha vardı galiba Allahım Ramazan da dinlemiyorsunuz içim gittiiii :)) Yani dinlemiyorsunuz derken şaka yaptım şey aksi bir şeyim yok sadece öylesine şey yaptım. Ay iki dakikada gerildim. Uzun süredir gelemiyorum ama bloguma uğrayın lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem
      Gelirim tabi ki tatlı kız. Bu aralar blog arkadaşlarımla pek ilgilenemiyorum biliyorsun, ihmal ettim. Ama aklımdasın :)
      Çikolatalı çok yayınım var, eskilere bak :)

      Sil
    2. Sahurda ya da iftarda bak ama :)

      Sil
  9. En yakında Kahve dünyasına gidicem. o mor çikolatlar tam benlik.

    YanıtlaSil
  10. Kahvenin yanında böylesi bir tat. Keyif demek.

    YanıtlaSil
  11. kahve dünyasından bazen kendime ödüller alıyorum bunu da deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ödülü mutlaka keşfetmelisin :)

      Sil
  12. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim. Ve takibe aldım. Beni de aranızda kabul ederseniz bloğuma beklerim.
    https://hbidnyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi Dünyam
      Merhaba, hoş geldiniz :)
      Tabi neden olmasın ;)

      Sil
  13. ımmm.. Çok lezzetli görünüyorlar, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  14. ama ama ama o mor çikolatalar harikaaa! yemeye kıyamam kiii :D nasıl güzeller ilk gördüğüm yerde alacağım! elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  15. Çok lezzetli görünüyorlar :)) Bende en kısa sürede kahve dünyasından alacağım:)

    YanıtlaSil