12 Temmuz 2016 Salı

Carte Noire Kahve


Bazen kafelerde kremalı nescafe istediğimizde kremasını üstüne döker de böyle karıştırmadan getirirler ya, hani böyle sahte bir kapuçino görüntüsü oluşur ya... :)


Yepyeni bir kahve keşfettim. Yüzde yüz Arabica, Gold tarzı granül kahve. Bu defa menşei Rusya. Büyük boy kavanozda ve böyle 45 gr' lık küçük boyu vardı. Deneme amaçlı olsun, tadımlık olsun dedik ve küçük boyunu aldık. Çünkü evde baya bir kahve birikmiş durumda. Bayatlamadan tüketmek lazım :)

Evet Menşei Rusya diyorum! Neden?
Buyrun okuyun:

''Menşei: Rusya (Ana bileşenin menşei ülkesi üretim yerinden farklıdır.) '' yazmışlar.





Resme bakınca odak noktası kahve olan bir yayın olduğu çıkarsanamayabilir. Ve hatta Die Weisse çikolatası masaya yumruğunu vurmuş olabilir. Onunla ilgili bişeyler de yazmış çizmişiz. İşte burada! :)


Ders çalışırken, kitap okurken kahvesiz, çikolatasız olmaz. Sıcacık bişeyler bu mutluluğa iyi gider :)



27 yorum:

  1. Oy oy oy beni benden alan ikili 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafe Tigris
      Dünya Gezegeni'nde en sevdiğim şeylerin başında geliyor sanırım :)))

      Sil
  2. Direkt gözüm çikolatayı kahve algılamış:) Okuyunca güldüm kendime:) Peki nereden alcaz bu kahveyi? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone
      Migros'ta görmüştüm ;)
      Çikolata=Kahve... Beynimizde uyardıkları mutluluk bölgesinin ortaklığından kaynaklanıyor sanırım ;)

      Sil
  3. kahveden çok çikolatanın ilgimi çektiğini kabul ediyorum. diyetteyim ve 1,5 gündür çikolata yemedim de :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      1,5 gün çok uzuuuun :)))
      Sağlıklı beslenmeyle ilgili tek istisnam kahve ve çikolata olur sanırım. Onlarsız naparım :)

      Sil
  4. En kısa sürede benim de edinmem gerekiyor sanırım,stoğum tükenmeye başladı:)Ama önce çikolatadan deneyeceğim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ivır Zıvırcı
      Stoklarımın hepsi aynı anda bitti benim. Keşfe çıkmam lazım, aynen ;)

      Sil
  5. Çok tatlı bi yazıydı :) ben de ders çalışırken, kitap okurken hatta blog yazarken kahve içenlerdenim :) takibe aldım sizi isterseniz ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KirazKahve
      Kahve'li bir arkadaşım gelmiş, hiç gitmem mi ;)
      Çok teşekkürler bu arada ;)

      Sil
  6. yazda olsa; kahvenin yeri her daim ayrı kalır.
    bak yine gelmişsin kahve kokulu hatırlı yazılarınla.
    insanın içini bir sıcaklık kaplıyor satırlarınla.
    bir tutam mütebessimle kuşanıyor adeta zamanım.
    kocaman merhaba kahve! ah, cidden özlemişim kahve tadında yazgılarını.
    tabii benim buralara uğrak etmeyişimden o. velakin, uzun müddedin ardından adım atmamla da böylesine ahsen bir yazı görmem çok hoşuma gitti. uykuma mani olmayacağını bilsem, koşup kahve hazırlayacağım an itibariyle. ama yarın. yarın hazırlarım kahvemi sabahın ışıklarıyla. ayrıca; demiştim sana, kahve gurmesi gibisin diye, yaa. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River River River...!
      Şiir tadında bu anlatımın beni benden aldı.
      Öyle bir zevkle okudum ki, şimdi dönüp bir daha okuyacağım.
      Harikasın :*

      Sil
  7. Selam Kahve Yanı :) senin bloğunu beğenerek takip ediyorum ve benim bloğada gelirsen çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil
  8. Nerelerdesiiin? Diğer bloğa da buraya da uğramaz oldun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karga ve Kız
      evet yaaa :)
      Odak noktam çok değişti, bloglara odaklanamaz oldum :)
      Başka başka işler edindim kendime ;)
      Çooook öpüyorum seni :*

      Sil
    2. Huzurun, tadın yerindeyse problem yok. Arada çıtlatsan da olur :D
      Ben de çok öpüyorum :))

      Sil
    3. Yerinde yerinde tatlım <3
      Çok şükür çok mutlu bir dönemimdeyim ;)
      Ama blogla arayı biraz fazla açtığımın farkındayım. Yine eve kapanır, sarılırım bloguma bu kış belki. Havalar ısındığından beri evde duramadım doğru düzgün :)
      Çooook tatlısın, kucak dolusu sevgiler :*

      Sil
    4. Daim olsun mutluluğun inşaallah :))
      Bekleriiz :D
      O sizin tatlılığınız efennim :D ♡♡♡

      Sil
  9. blog keşif etkinliğinden sizi takip ediyorum ben de bloğuma beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Selamlar, rus değil fransız kahvesi
    http://www.haberturk.com/ekonomi/is-yasam/haber/1106240-lavazza-fransiz-rakibini-800-milyon-euroya-satin-aliyor

    https://www.cartenoire.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Neslihan
      Ben de diyorum Ruslar votka içer, nerden çıktı bu kahve kültürü :)))
      Ama ambalajda aynen şöyle yazıyor:
      Menşei:Rusya(Ana bileşenin menşei ülkesi üretim yerinden farklıdır)
      Böyle belirtmişler. Daha ayrıntılı bilgi için çok teşekkürler ;)

      Sil
  11. Sicacik bir post olmus^·^
    Rusyada kahve uretildigini bilmiyordum cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Ruslar üretmemiş ama menşei Rusya. Sevgili Neslihan ayrıntılı linkini bile atmış ;)

      Sil