5 Ekim 2016 Çarşamba

İlknokta.com' dan Alışveriş Fikri



Online kitap alışverişi olsun kozmetik alışverişi olsun, zaman zaman alışkanlıklarımı bir kenara bırakıp farklı siteler keşfetmeyi seviyorum. Özellikle bu sene değişik online sitelerden alışveriş yapma konusunda bir karar aldım kendimce.

Kitap satış sitelerinden biri olan ilknokta.com 'u keşfedince hemen kısa bir araştırma yaptım. Özellikle fantastik roman alanında tanınmış bir site olduğunu öğrendim. Zaman zaman sürpriz kampanyalar yaparak gönülleri fethettiği bilgisi aklımda yer ediverdi. Alıcı gözle ana sayfasında kısa bir tur attım ve aradığım şeyi buldum. ilknokta.com' da onlarca sayfalık bir kelepir reyonu var. İndirimler %60'lar, %80' ler civarında üstelik. Benim kitap sitelerinde en sevdiğim reyon kelepir reyonu oluyor. Daha önceden almak üzere aklımda bulundurduğum bir kaç kitabı bu reyonlarda bulmak benim için acayip bir mutluluk kaynağı :) 

Kitap sitelerinde özellikle kampanya kısmına mutlaka bakarım. İlknokta kampanyaları çok hoşuma gitti. İmzalı kitap kampanyaları ayrı, defter hediyeli kitap kampanyaları ayrı ve kişisel gelişim kitap kampanyaları ayrı... Her birine bir gün harcarım artık :)




Juno'nun burçlar kitabı da ayrıca gönlümü fethetti :)



Editörün seçtikleri bölümü de oldukça ilginç bir seçki. ''Sputnik Sevgilim'' ve ''Arcturus' a Yolculuk'' kitaplarını özellikle merak ettim. Fantastik kitaplarda ilknoktadan iyisi yok gibi görünüyor. En çok bu kitaplarda indirim ve kampanya gördüm. Fantastik reyonuna buradan girmenizi tavsiye ederim:
Fantastik Kitaplar

Benim keşfim yeni olmakla birlikte, bu sitenin yıllardan beri kitap satışı yaptığını öğrenmek güvenimin artmasını sağladı. Bahariye' de (Kadıköy) mağazaları varmış üstelik. Gezmek için sabırsızlanıyorum. Önümüzdeki bir kaç gün bu sitede vakit geçirmek ve ardından bir sipariş denemesinde bulunmak istiyorum. Bu konuda tavsiyesi ve söyleyecekleri olanları yorum bölümüne davet ediyorum.

Siteyi gezmek isterseniz buradan! İlknokta.com

30 yorum:

  1. ben de ilk kez öğrendim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogumdaki yorumla ilgili yazacağım: Neden Estonya dediniiiz? :) Açıklayın ! :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa! Ben mi demişim? Üstüme iyilik sağlık ayol :D

      Sil
  3. Bazen risk alıp yeni siteler keşfetmek faydalı olabiliyor. Bu siteyi duymuştum ama hiç alışveriş yapmadım. Ben de bir gün Okuoku'yu deneyeceğim. Alışveriş yaptığın zaman yazısını okumak isterim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Yapmayı düşünüyorum. ama bir de okunmayı bekleyen raflar dolusu kitap beni çağırıyor bir yandan :)

      Sil
  4. Yupppiii şahane bilgi... Hemencik bakacağım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. merhaba siteyi merak ettim şimdi inceleyeceğim.
    bu arada bloğunuza bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belgin
      Çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler <3

      Sil
  6. Özellikle kitapkurdu kızım için bakabilirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın
      Elbette ;)
      Ben teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  7. aaa , güzel site her ne kadar alışverişim olmadıysa da daha önce , kadıköy hani şu istanbulda olan mı ki??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi
      Kadıköy hani şu İstanbul'da olan. Hem de en sevdiğimden ;)

      Sil
  8. Kitapyurdu.com'a üyeydik biz. Bazı uygulamaları can sıkıcıydı.
    Hiç haberim yoktu bu siteden. Çok teşekkürler verdiğin bilgiler için.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma
      Haklısın.
      Hem arada değişiklik iyidir;)
      Rica ederim ve asıl ben teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  9. Merhaba! Blogunu yeni keşfettim. Bana da mutlaka bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim sevgiler😊

    YanıtlaSil
  11. Takibe aldım sizi bende bloguma beklerim:)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Ben siteyi ilk kez duydum sadece bir yerden kitap alışverişi yaptığım için başka sitelere nedense çok bakmıyorum :( Kadıköydeki mağazasına bakabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde
      Kesinlikle bakmak ve şans vermek gerekiyor ;)

      Sil
  13. Kitap yanııı, duydum ki mim arızalısı Mimikli tarafından mimlenmişsin. Her nasıl oldu da katıldıysa artık. :D Sevgiler. <3

    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2016/10/mim-en-sevdigim-15-kitap_16.html#more

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimikliii
      Geliyorum öyleyse :)))

      Sil
  14. Tam benlik bir blog ellerinize sağlık, yeni bir alışveriş sitesi bulduğuma da çok sevindim, ilk kitap satın aldığım site yenisayfaydı, daha sonra gidip bizzat aldım hep, kahveye beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeniz KAhve varsa hemen gelirim ;)

      Sil
  15. Sanırım blog dünyasında internetten alışveriş yapamayan tek insan benim 😂 Neler çektiğimi yazıştıklarım bilir :D Ailem sağ olsun haberlerde internetten kandırılan insanları gördüğü için aralarında en masum olana bile güvenmiyorlar. Halbuki sadece kitap alışverişi için istiyorum bunu,diğerleri olmasa da olur.
    Yine de söyleyim, bunun kıymetini iyi bil 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle sahi mi?
      Ben hemen her alışverişimi internetten yaparım, ama kredi kartıyla yapmam hiç. Ya kapıda ödeme seçeneği ya da havale/eft. Kıyafet, kozmetik ve kitap... Mağazadan hemen hiç almam bunları. Hatta geçenlerde Migros'a gitmeye üşendim, Migros'un sanal marketini keşfettim, rahat rahat evden seçtim, kapıya getirdiler. Çok seviyorum ben internet alışverişini ya, ailenle beni görüştür mutlaka :)

      Sil