6 Kasım 2016 Pazar

Kapuçinolu, Kitaplı Muhabbet





Baktım ki uzun zamandır kahve yanı kitap' a yayın yapmamışım. Hemen yazdan kalma bir piknik fotoğrafımı arşivden araklayıp altına bişeyler yazıp çizeyim dedim :) Yaz gibisi yok... Değeri en güzel soğuk günlerde anlaşılan, sesi kulağa uzaktan daha hoş gelen bir mevsim yaz. (bence öyle. Pek aram yoktur yazla :))










Derken konu konuyu açtı ve bir de araya sıkıştıraraktan şu sevmediğim kapuçinoyu paylaşayım dedim.


Rossmann markalı bir ürün. Hakkında bin bir hayaller kurduk ve hemen kullanıma açtık. Ama yoooo.... Tadı hiç güzel değil. Aşırı light ve şekerli... Kahve tadı hele hiç yok. Derken bir iki kere de içine granül kahve katarak içmeye çalıştım. Yok... Olmadı. Dolabın bir köşesinde bekledi. En sonunda kurumuş ve kazıklaşmış. Şimdi de çöpü boyluyor. Ona arkasından şöyle bir el sallıyor  ve arka yüzündeki içindekiler kısmını kamuya açık hale getiriyorum: 


Cappuccino Schoko! Beğenilmedin! 
 Hazır beğenmediklerimden bahsediyorken ve laf da lafı açıyorken, beğenmediğim bir kitabın da bahsini edeyim:


Adam Fawer - Olasılıksız:
Bu kitabı nasıl olur da beğenmem diye düşünen pek çok kişi olacağına eminim. Çünkü kendisi ülkemizde bestseller listelerinin baş tacı idi. Genelde çok satan listelerindeki kitaplarda aradığım edebiyatı bulamam. Bu defa da öyle oldu. Bu kitabı sevmeme nedenim kendisini okutmaması değil. Aksine aşırı sürükleyici ve bir solukta okunası. Ancak ben her sahnesi macera ve aksiyon dolu, üstelik de sonuna kadar gözümü ekrandan alamadığım Amerikan filmlerini seyretmeyi de sevmiyorum. Kitabın tek suçu bu. İçinde edebiyat yok. Aksiyon var, macera var... Sevenleri okusun, Allah sevdiklerine bağışlasın :)

Ben kış akşamları en sevdiğim uğraşıma dönüyorum iyisimi. Ders çalışmak...
Kalın sağlıcakla ;)





28 yorum:

  1. Kahve, kitap ve ingilizce :)
    Hem Kış Hem Yaz :)
    Çok çeşit kahve var lakın çok azını denedim. Türk kahvesi tabiki. Şaşmayacaksın..
    Kitabı okumadım lakin bende kitapta kurgu ağırlıklı olmasını seviyorum.
    Ve ders;
    Baş ağrısı.. Bende de var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aihara Kotoko
      Türk kahvesi ana arterimdir ;)
      Ötekiler tali tabi.
      İngilizce çalışmayı seviyoruuuuum! :D

      Sil
  2. Dün kahvesiz geçti. Bugün de gecikti. Artık baş ağrısı yapmak üzereydi kahvesiz gün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemidemirci
      Kahvesiz gün keyifsiz gündür. Nadir de olsa oluyor öyle günler ;)

      Sil
  3. kahve zararlı diyorlar şimdi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Azı karar, çoğu zarar ;)
      Ama kahve candır, canlandırır :))

      Sil
  4. Kahve candır
    Olasılıksız'ı ben de severek okumuştum :-)

    Kış akşamları ders çalışmak harika bir alternatif, üniversiteyi bitirip okul yıllarını geride bırakalı 26 yıl olmamış olsa eşlik ederdim :p

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye
      Ben de üniversite yıllarını geride bırakalı 10 yıl olmuş ama ders bitmez ki çalışırsan ;) Zorunluluktan değil de zevkine çalışmayı seviyorum.
      Kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  5. Doğrusu kahve benim için sde olmalı. Bu tür ürünleri hiç içemiyorum...

    YanıtlaSil
  6. Kahve konusunda vaktinde pek çok çesit ve marka demedim. Son kararım klasik Türk kahvesinden yana. Çikolata ve lokumu çok seviyor olsam da kahveyi yalnız tüketip tadını hissetmeyi seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger
      Tek daha güzel evet ;)

      Sil
  7. Olasılıksız çok severek okuduğum bir kitaptı. Hemen arkasından Empati'yi aldım, eh işte. ama okunabilirdi. Son kitabı "Oz" ise berbat. 100. sayfaya gelmeden bıraktığım, o kadar okumanın bile beni nerdeyse okumaktan bezdirdiği bir kitap. Bir yazar her zaman iyi yazmayabilir ama bu kadar farkı aklım almıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renklidesign

      Hmmm... Ben anladım sanırım bu yazarın tarzını. Başka kitabını okumam heralde. Haklısın nasıl bu kadar fark ortaya çıkıyor anlamış değilim ;)

      Sil
  8. Tesadüf ki bende bugün ablama bu kitabı okumak istediğimi söylüyordum. Ama yine de alıp okumayı düşünüyorum.:)
    Türk kahvesinin yeri ayrı olmalı değil mi?
    Ve bana kalırsa mevsimlerin en güzelleri ilkbahar ve sonbahar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra
      Oku bence, seversin. Sürükleyici ve bir film izlemek tadında zaten ;)
      Türk kahvesinin yeri her zaman ayrı ;)

      Sil
  9. Kahve yanı Kitap'a daha çok yayın istiyoruz :-)

    Ben Olasılıksız'ı sevmiştim ama yazarın diğer kitabı Empati'ye bayılmıştım. Empati'yi mutlaka okumalısın. Onu seversin diye düşünüyorum.

    Ne dersi çalıştığını merak ettim. Yüksek lisans mı açıköğretim mi? Ben açıköğretimden ikinci üniversiteyi okuyorum bu sene. Vizelerim yaklaşıyor, ders çalışmam lazım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleeeee! :)
      Empati ismi bile okumak için bir bahane olabilir benim için, çok ilgimi çeker ;) Çok teşekkür ederim...

      Zevkine dil çalışıyorum ben. yüksek lisansları doktoraları eşime devrettim, o daha güzel yapıyor :))) Harikasın. Ben de düşünebilirim sanırım ;) Zorunluluk olmadan ders çalışmak harika bir duygu!

      Sil
  10. Olasılıksız'ı ben de severek okumuştum ki ama:) Kahve içeyim ben şimdi:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone
      Aslında konu olarak baya ilgimi çekti. Ama film olması için çalışılmış gibi geldi azcık, tat alamadım. Gel birlikte içelim sevgili mistik arkadaşım ;)
      Sevgiler...

      Sil
  11. Bende bazı kitapları beni çekmiyorsa kenara bırakıp daha sonra elime alıp başka bir ruh halindeyken tekrar deniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal
      Aslında bu konuda çok cesur olmalıyız, yani kitapları yarıda bırakma konusunda. Çünkü ömrümüz, şu dünyadaki tüm güzel kitapları bitiremeyecek kadar kısa. Öyleyse kötüleriyle niye vakit harcayalım :)

      Sil
  12. Yani bukadar mı olur ¿ Okumaktan zevk aldığım bloglar arasindasiniz. Tek tek okuyorum ve sonraki paylaşiminizi kitabinizi kahvenizi bekliyorum. Kitabin yanina kahve bukadar mi güzel yakisir. Ve ikisi birden kışa bu kadar mı güzel yakışır. Yazı severim ama kışı bir başka severim. Yazınız icin ellerinize saglık. Tüm iyi düşüncelerim sizinle birlikte.😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi Dünyam
      Nasıl iyi, nasıl içten düşüncelerdir onlar, çok teşekkür ederim bu içtenliğin için Hobi.
      Kucak dolusu sevgiler... <3

      Sil
  13. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Olasiliksizi sevmistim ben :)
    Ingilizce mi calisiyorsun kolay gelsin cnm.
    Nedense kaziklasip kurumus olmasina cok guldum :) cidden bak birden gozumde canlandi ve hala guluyorum tobe tobe :) zaten icinde kahveden cok bisuru sey varmis valla . iyi ki çöpü boylamis tatlim :) 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Sev tabi, çok sevildi zaten. Evet ders çalışmayı seviyorum ben ya :)
      Evet kazık gibiydi sahi :/ Çöpü boyladı da kurtulduk kendisinde ;)

      Sil