14 Şubat 2017 Salı

Acısıyla Tatlısıyla Bir Yayın...



Şule'nin kitap çekilişini ikinci kez ben kazanmışım. O güzel kitaplığından kendime beş harika kitap beğendim ve işte huzurlarınızda:

 Agatha Christie- On Küçük Zenci
Cengiz Aytmatov- Beyaz Gemi
Bedri Baykam- Harika Çocuk
Lidia Yuknavitch- Dora / Freud' a Kafa Tutan Kız
Nermin Bezmen- Shura

Hepsi de aklımın bir köşesinde okunmayı bekleyen kitaplardı. Şule sayesinde bir adım öne çıktılar. Yerinizde olsam Şule' nin blogundan bir dakika ayrılmazdım, Hayata Dair Her Şey 

Şule' nin gönderdiği diğer kitapları merak ederseniz işte buradalar.


Sık sık yaptığım kıymalı lazanyanın da görselini paylaşmış olayım hatrı kalmasın.


Bu da yeni keşfettiğim ve paketini yeni açtığım bir filtre kahve. Rioba üretmiş, Mocha. Aroması , içimi çok hoş. 


Onu da blogumuza kaydettikten sonra, şimdi geçelim sağlık temamıza.


Arifoğlu ballı macunlar çıkarmış üç çeşit. Bu çörekotlu olanı. Ben önce bunu almıştım. Çok sevince kudret narlı ve zencefilli olan diğer iki çeşidini de aldım. Kışın bağışıklığımızı güçlendirmek için bu tür takviyeler iyi oluyor.

***

Kötü haberi en sona bıraktım... Zaman zaman hoş sohbetler ettiğimiz, yorumlarıyla bloguma pozitif enerjisini ve neşesini katan blog arkadaşım Hayat Kitap, yani Sinem 'in vefatını Deep Tone' dan öğrenmiş bulunuyorum. Gencecik gidişiyle elbette üzüntü kaynağım ve bir daha konuşamayacak olmanın verdiği hüzün...

Yolu nurlarla dolu olsun inşallah...


***


İşte böyle... Acısı ve tatlısıyla bir senaryodan ibaret hayatımız ve tutunduğumuz dallar.
Görüşmek dileğiyle...





27 yorum:

  1. güzel bir yazıyı hüzünle bitirdim , kendisini tanımasam da rabbim kabir rahatlığı versin ...

    YanıtlaSil
  2. Tam hayata dair bir yazı olmuş, içinde her şey var.

    YanıtlaSil
  3. Agatha Christie'nin 10 küçük zencisi defalarca okuduğum ilk gençlik dönemi kitabım. Cengiz Aytmatov ne güzel yazar.
    Hayat Kitap blog dan Sinem arkadaşımızın vefatına üzüldüm. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı
      Güzel kitaplar gerçekten
      Amin...

      Sil
  4. güle güle oku kitaplarını, hayat işte neler getireceği belli olmuyor ama erken vedalar hep en acı olanları...

    YanıtlaSil
  5. Güle güle okuyun kitaplarınızı. Ne güzel hediyeler... Ben de çok üzüldüm Deep'ten duyduğumda. Tanımıyordum ama deep epey öncesinde hastalığından haberdar etmişti, öyle uğramıştım bloguna... Nur içinde uyusun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone
      Hastalığından haberim yoktu. Pat diye duydum, fena oldu :(
      Nur içinde olsun yolu, sana da sevgiler, kucak dolusu...

      Sil
  6. Geçen seferki paketten sonra bu gönderim pek sönük kalmış :-( Sana kitapları gönderdiğim gün Ukitap takası için başkalarına da kitap gönderiyordum. Bu yüzden başka bir şey koyamadım. Bir dahaki sefere artık. Nasıl olsa düzenli takipçisin, bir daha kazanırsın :-)

    Sinem'i tanımıyordum ama vefat haberini Kitap Eylemi'nden duymuştum. Allah rahmet eylesin. İnsan takip ettiği bir blogger hayatını kaybedince tanıyıp sevdiği bir insanı kaybetmiş gibi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Sen ne büyük kalpli bir insansın ya, dünyanın kitabını göndermiş, üstüne üstlük diyor ki sönük kalmış :)
      Canım ben senin sıcacık arkadaşlığını kazanmışım ki, çekilişi üçüncü kere kazanmasam n'olacak :)

      Ölüm aklımıza gelmiyor, başımıza gelmeden. Her bir insan için ayrı ayrı şaşırıyor ve üzülüyoruz. İnsanlarla tanıştığımızda hemen hiç bir zaman onun ölümlü biri olduğu aklımıza gelmez nedense...

      Sil
  7. very nice post dear ! keep working , wish you all the best ! i would like to invite you on my blog www.madamedaria.blogspot.com letme know your opinion ! also if u like to follow each other just let me know !
    kiss
    Daria

    YanıtlaSil
  8. Filtre kahveye bi alışamadım oysa o daha faydalı. Çok keskin geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle daha faydalı Nilgün Aydın

      Sil
  9. Canim şansin bol olsun. Keyifle oku kitaplariniz. Lazanyan da cok lezzetlidir eminim. Kahve de mis gibi koktu ☕
    Arifoglu macunlarini bilmiyordum gormedim de hic. Denk gelirse alayim.
    Ve evet hayatin ta kendisi yasam ve ölüm. Sinemle yeni tanismistim tanimamis olsam bile cok uzulurdum gencecik bir insan. Allah ailesine sabir versin nur icinde yatsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Çok teşekkürler...
      Gecikmiş cevabım içinse çok özür dilerim.

      Sil
  10. Merhaba, bloguna bayıldım diyerek söze başlamak istiyorum 😉
    Sinem'in haberini duymuştum ama kendisiyle çok önceden konuşma fırsatımız hiç olmadı. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle
      Cevabım bu kadar geciktiği için çok özür dilerim...

      Sil
  11. Öncelikle yazıya güzel başladım. Ne güzel kitaplar kazanmışsınjz. Zaten Şule Hanım en takip edilmesi gereken bloggerlardan birisi. Şu çörekotlu macunkardan da her eve lazım. Aşağı gelince bir hüzün sardı içimi. Bşr bloggerın, bir insanın, gencecik bşr ruhun ölümü cidden son derece üzücü olmuş i. Mekanı cennet olsun. Kalanlarına sabır versin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye
      Çok teşekkür ederim ve gecikmiş cevabım için çok özür dilerim...

      Sil
  12. Kitaplarla dolu bir çekilişi kazanmak ne güzel bir defasında bende kazanmıştım bir sürü kitabım olmuştu. Bu arada Hayat Kitap blogunu bilmiyordum Deep'in paylaşımı ile tanıdım ve gerçekten çok üzüldüm rabbim ailesine ve sevenlerine sabırlar versin daha gencecikmiş ama ölüm işte genç yaşlı dinlemiyor.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımı
      Sahiden öyle :(
      Cevabım geciktiği için çok özür dilerim...

      Sil
  13. Çekiliş kazanmak bir güzel, kitap çekilişi kazanmak ayrı güzel gerçekten... İstifadeniz bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Hanım
      Çok teşekkürler...

      Sil