7 Mart 2017 Salı

Yeni Keşifler...


Kafeinsiz Nescafe 'nin varlığından haberim vardı ama denemek aklıma gelmemişti. Sanki decaf kahveler o aromadan yoksunmuş gibi bir ön yargım vardı. Ama ne etmiş, içine ne katmışlarsa bilmiyorum,
 aroması normal nescafeden daha güzel. Bizim evde çok sevildi ve üçüncü boş kutuyu da çöpe atmadan kahveler arasında adından bahsedeyim dedim. 


Arka yazı paylaşmadan duramaz oldum.
Gelecekte merak edip okuyacağız. Nescafe Gold Kafeinsiz 'i baş köşeye koyup, devam ediyorum.


Ikea'ya bazen sırf İsveç Market 'te satılan değişik kahveleri ve abur cuburları denemek için gidiyoruz. 
Bu da ora keşfettiklerimden biri. Rhapsody %35 Almond Chocolate Spread. Bizim sarellelerin bademlisi. Çok sevdiğim için onu da buraya kaydetmek istedim. 




Bu da yerli keşfim. Fiero Kahve Kreması. Nescafenin coffee mate' ine göre fazlasıyla süt tadı alabildim bundan. Zaten onu hiç sevmiyorum. Artık bulabildikçe yalnız bunu kullanmayı düşünüyorum.. Metro marketlerde bulabiliyorum. Keşke diğer marketlere de gelse. 



Ankara Başkent çikolatasını da nostaljik ramazan paketlerinin içinde keşfettim. Keşke paketi de çekebilseydim. İçerisinde leblebi tozu, horoz şekeri, çocukların eski oyuncaklarından biri olan ipli topaç ve cam misketler de vardı. Tabi onlar derhal evimizdeki gerekli birimlere teslim edildi :) Antep fıstıklı bu çikolata ülkemizde en ilk üretilenlerden biri sanırım.


Bunlar da Küba'dan gelen hediyelerim. 



Devamında magnetler ve başka şeyler de var ama bloga kaydedemiyorum hepsini. 
Cafe El Arriero isimli Küba kahvesine özel bir yerimiz var ama.


Kullanımdaki filtre kahvem biter bitmez bunu açıp deneyeceğim. 
Bu ayın kahve yanıları bunlardı. Başkalarında da buluşmak dileğiyle.
Kahvesiz olmaz...



24 yorum:

  1. Kafeinsiz nescafeyi gördüm de denemedim. Tchibo' dan aldım decaf kahvemi. Nescafe fiyatları yüksek tutuyor. Biraz daha uygun fiyatlı olsa satışı da fazla olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilüfer Akdemir
      Tchibo'nun goldunu biliyorum ama demek ki decaf da denemeliyim ;)
      Teşekkürler

      Sil
  2. çok güzeller özellikle Ankara Başkent Çikolatasını ben ilk kez gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Evet ben de :)

      Sil
  3. Kahve kremasının kalorisi yüksek diye bende kahveyi bıraktım. Krema olmadan içmeye alışmam lazım. Şuan için zorlanıyorum ama zamanla alışırım. Kafeinsiz kahveyi gördüm ama almasım. Elimde şuan nescafenin iki kahvesi ve jacobs monarch gold var.
    Benim favorim şimdilik Jacobs monarch minikona, deneyin beğeneceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger
      Evet krema iyi değil ya, ben de azaltarak tamamen vaz geçmek istiyorum.
      Şekeri de öyle bırakdım sonuçta :)
      A onu biliyorum, hatta blogda yayını var bi bak ;)
      Çok teşekkürler

      Sil
  4. Ben de denemedim, önyargıarı oluyor insanın bazen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu
      Evet yıllarca merak etmemişim bile :)

      Sil
  5. Ben ne duydum ne de denedim :) Ama çok merak ettim şimdi. En kısa zamanda deneyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ikea'nın ürünlerini çok beğeniyorum. Favorim Singoalla Franbuazlı Bisküvi ve annem için Marabou çikolataları. Bir ara uğrasam iyi olacak :)

    Kahve konusunda senden öğrenceğim çok şey var, bu yazıların devamını beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle
      Çok teşekkür ederim.
      Ikea ürünlerini beğeniyorsan seninle çok iyi anlaşacağımıza eminim. Kahve içer oturur, İsveç market abur cuburları yeriz seninle :)

      Sil
  7. Bir kahve aşığı olarak merak ettim. :) Ankara çikolatasını uzun süredir almak istiyorum bir türlü kısmet olmadı :))

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  9. oh misss, afiyetle iç kahve yanı, Ankara başkent çikolatası varmış ben de yıllardır Ankara'da oturuyorum, çocukluğum da Ankara'da geçti ve ilk kez görüyorum:( neyse öğrenmiş oldum, Küba kahvesi müthiş olmalı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürükveben
      Nostaljik bir üretim yapmışlar sanırım. Küba kahvesini açmayı dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  10. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. klasik nescafelerdensıkılmıştım ve yepyeni birley arıyordum ki bu yazı çıkıverdi karşıma. ilgimi çekti bunları edinip denemek lazım kısa zamanda. Kafeinin zararlarından arınmış ve ondan daha güzel bir kahve. vay bee. kesin denemeliyim her ne kadar zihnimde bağdaştıramasamda. teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye Kip
      Marketlerde çok çeşit yok evet, sıkıldım ben de :(
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil