22 Nisan 2017 Cumartesi

Kitapsız Yayın :/


Merhaba. Kahve Yanı Kitap' ta epeydir kitaplardan bahsetmediğimin farkındayım. Özel araştırmalarım olduğu için edebiyat okuyamıyorum uzun zamandır. Araştırma kitaplarımı da burada paylaşmayı uygun görmüyorum. O nedenle kitaba dair olan boşluğu, başka hoşluklarla dolduralım dedim.
Daha önce mutfağımdan, bitki kökleri ezmeye yarayan havanımı paylaşmıştım. 


Bu da Metro'dan aldığım karabiber değirmeni. Aslında ahşap olanları favorimdir ama bu da hiç fena sayılmaz dedim ve yıllardır süren arayışıma bir son vermiş oldum.


Bu da organik mi organiğinden Hindistan Cevizi yağım. Yeni keşfettiğim ama çok sevdiğim bir yiyecek oldu kendisi. Evet, saça, kaşa sürülebiliyor ve bunun yanı sıra organik olanları yenebiliyor da. Üstelik kahveye katıldığını ve bu şekilde uzun süreli tokluk hissi yarattığını öğrendim. Pek çok hastalık için de tedavi ediciymiş kendisi. Hala bilmeyen duymayan varsa haberdar etmeyi bir borç bilirim. 


Organik sertifikasının olduğuna dair köşedeki amblemi olmayan ürünleri almamanızı özellikle belirtirim. Piyasada çok çeşidi var. Fakat organik olanı bir kaç markadan çıkıyor. Lütfen buna dikkat.

Bu arada her ne kadar kitaplardan v.s bahsedemesem de hepinizi uzaktan da olsa takipteyim sevgili dostlarım. Yayınlarınızı sevgiyle takip ediyorum ;) 

Sevgilerimi sunuyorum...



18 yorum:

  1. Ne kadar şık, üstelik cam, güle güle kullan, Hindistan cevizi yağını da afiyetle tüket. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde
      Çok teşekkür ederim, sağlık için ;)

      Sil
  2. Hindistan cevizi yağını ilk kez Miranda Kerr'den duymuştum. O da cildi için kullanıyormuş. Ne çok işe yarıyormuş meğer. Ben de kullanmaya başlasam iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Çok fazla kullanım alanı olan bir yağ. Benim anlamadığım, bu kadar faydalı şeyleri neden daha önceki yıllar duymamış oluyoruz da birden adeta moda oluyorlar :/
      Çok faydalarını göreceğine eminim ;)

      Sil
  3. Bu karabiber ve tuz değirmenleri hoş ama bana biraz zahmetli geliyor kullanımı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimle
      Çok kolay ki, gerçekten... :)

      Sil
  4. 23 Nisan'ın kutlu olsun. Aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle
      Çok teşekkür ederim :)
      Her ne kadar aradan başka bir bayram daha geçmiş olsa da...

      Sil
  5. Karabiber değirmenine bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal
      Mutfağımın kralı kraliçesi kendisi :)

      Sil
  6. Hindistan cevizi yağını bende alıp deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma
      Mutlaka dene, ben neden şimdiye kadar kullanmamışım diye kendime kızıyorum :)

      Sil
  7. İnragramınız var mı?Ttakip ettiğim blogların iglerini de takip etmeyi seviyorum💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gozde
      Var tabi ki de ;)
      Bak girişi en alttaki, bu blogla alakasız olan görsellerde :)))

      Sil
  8. Yeni keşfettim bu güzel yeri, ne mutlu bana. Bir güzel kitap blogu daha üstelik fincanımı da kapıp geldim :) Yüreğinize sağlık bana da beklerim kahveye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem
      Hoşgeldin :)
      Tabi gelirim, gelmem mi, çoook sevgiler güzel kalbine <3

      Sil
  9. Hindistan cevizi yağını hala denemiş değilim ancak değirmenle çekilen karabiber tadını aldığım günden beri toz karabiber kullanamadım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Şahin
      Doğrudur. Aynen ben de artık toz karabiber kullanamıyorum. Taze çekilmişin kokusu, aroması bambaşka...

      Sil