5 Mayıs 2017 Cuma

Kahve Yanı Makyaj' da Anneler Günü Çekilişi!


Blogumun ilk çekilişini anneler gününe yaklaştığımız için ''Anneler Günü Çekilişi'' olarak adlandırdım. Farmasi danışmanı olmayan veya böyle bir tanıdığı bulunmayan kozmetik meraklılarının, markanın bazı ürünlerine kavuşup onları deneyebilmesi için özel olarak tüm çekiliş ürünlerini Farmasi marka seçtim. Resimdeki yuvarlak, dekoratif  karton hediye kutusuna konularak gönderilecek ve kargo ücreti gönderici tarafından (yani ben :) karşılanacaktır. 


-1 adet Whitening Misvaklı Diş Macunu
-1 Adet Farmasi'nin şu çok meşhur BB Kremi (açık ton)
-1 Adet Deniz Mineralli El kremi
-1 Adet Kırışıklık Karşıtı Sabun
-1 Adet Kırmızı Ruj
-3 Adet de Numune 
(Kapalı kalan saçlar için şampuan numunesi, Sarımsaklı şampuan numunesi ve At kestanesi masaj jeli numunesi)
-1 Adet Hediye Kutusu


Blogumda ilk olacağı için böyle mini bir çekiliş yaptım. Sürekli hale getirmeyi de düşünüyorum, bakalım bu nasıl sonuçlanırsa ona göre karar vereceğim.

Çekilişin Şartları:
G+ takipçim ve bir de blogger izleyicim olunması asıl şart. 

Bunun dışında;
instagramdan takipçi olanlar +2 hak
Çekilişi duyurduğum instagram yayınına 2 arkadaşını etiketleyenler +2 hak
İnstagramda bu çekilişi duyuranlar (@kahveyani etiketlemesiyle) +2 hak
Bloggerda kendi yayınları olarak çekilişi paylaşanlar +4 hak,
G+ 'da paylaşanlar +3 hak,
Twitter'da paylaşanlar +2 hak
Facebook' ta paylaşanlar +2 hak kazanacaklardır. 
(Paylaşım linklerini aşağıda yorum kısmına mutlaka bırakmanız gerekmektedir)

Katılım: Aşağıda yorum kısmına, izleyici ve takipçi olan kullanıcı adınızı ve iletişim için e-mail adresinizi girmeniz yeterlidir. Ekstra haklar için paylaşım yapan katılımcıların, bu bilgilere ek olarak paylaşım linklerini de yapıştırmalarını hatırlatmak isterim. 

Not: Çekilişimin Farmasi firması ile hiç bir ilgisi yoktur. Kendi satın aldığım ürünler üzerinden gerçekleştirdiğim çekilişimin tüm hak ve sorumluluğu bana aittir. Çekiliş, yeterli katılım sayısı olması halinde (En az 100 kişi olması) 15 Mayıs' ta sonlandırılacak ve kazanan ertesi gün, yani 16 Mayıs' ta blogumda ve instagram hesabımda ilan edilecektir. Kazananla 3 gün iletişim kurulamaması halinde çekiliş tekrarlanacak ve yeni kazanan ilan edilecektir. Çekilişi Random.org' da yapacağım. 

Şimdiden herkese hayırlı olsun...

BAŞVURULAR İÇİN BU POSTUN ALTINA DEĞİL, KAHVE YANI MAKYAJ'DAKİ POSTUN ALTINA YORUM YAPARSAK KARIŞIKLIK OLMAZ. BURAYA! :)

11 yorum:

  1. Çok güzel bir çekiliş olmuş herkese başarılar :) Gfc Ümran Tuncer Mail: umran_542@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  2. GFC: Çağla Görmenoğlu

    Hayırlı olsun :) gormenoglucagla@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Çekilişiniz hayırlı olsunnn bol katılımlı olur inşallahh😊 Ben katılmıyorum çünkü çekilişteki bir kaç ürün bende var olmayan arkadaşlara gitsin haksızlık olmasınn 🙏🏻 Başka çekilişteee zevkle katılacağımm💜

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir çekiliş tebrikler:)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun ,güzel bir çekiliş

    YanıtlaSil
  6. Çekilişe katılmayacağım ama Deep önerdi ben de sizi takibe aldım.Kolaylıklar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir çekiliş olmuş canım
    gfc: Kozmetik Psikolojisi g+ da duyurdum.
    e-mail:kozmetikpsikolojisiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Ben katılımcı olarak değil de ''başarılarrrr,gönülden isteyene gitsin hediyeler'' demek için yazmak istedim...

    YanıtlaSil
  9. Güzel ürünler şanslı adayınız şimdiden mutluluk içinde kullansın.

    YanıtlaSil