29 Aralık 2014 Pazartesi

Jacobs Monarch Millicano

 
Yılbaşı gecesini sıcacık evinizde geçirecekseniz, sıcak kahve ve çikolataya yatırım yapmanızı öneririm :))) Sizi asla yalnız ve sevgisiz bırakmazlar... Mutluluk böyle bişey... :)))
 
 
Jacobs Monarch Millicano hakkında söyleyeceğim harika şeyler var. Çünkü nescafe hazırlarken daima aradığım bir aroma var aklımda. İşte o aroma bu kahvede! Daha önce Jacobs'un gold olanını denemiştim sanırım, yıllar önce. Ama ortalama bir tat almıştım ve tekrar denememiştim.



Millicano ise, Jacobs'un özel bir çeşidi.
 
 
Resimde de görüldüğü gibi, granül kahve ve espresso çekirdeği karışımından oluşuyor. Yani öyle tek başına basit bir granül nescafe değil...
 
 
Görüntüsü böyle... Gold granül tanelerinin çok daha küçük görünümlüsü... Zaten kahvenizi içtikten sonra fincanın dibinde ince tozdan bir telve kalıyor. Bu da gerçekten çekilmiş espresso çekirdeği içtiğinizi anlamanızı sağlıyor.
 
Zamanında Nescafe markasının çıkardığı bir kahve vardı: adı da espresso'ydu...
 
 İşte de kavanozu, atmaya kıyamadığım kadar seviyorum...Tadı da muhteşemdi, bu kahvenin hastasıydım. Toz halinde espresso vardı içinde ve sıcak suya katarak nescafe gibi hazırlıyordunuz. İşte Millicano'nun tadını bu kahveye benzettiğim için çok seviyorum. Birebir aynı değil ama Türkiye'deki kahve sektöründeki çeşitsizlik arasında büyüüüük bir boşluğu dolduruyor bence.
 
Ve bunlar daaaaa...
 
 
Yılbaşı akşamında kahvenin yanında yiyip de mutlu olacağım çikolatalar :))
Bir de böyle bakalım...
 
 
 Çatlayana kadar yiyip çocukluğumu yaşıycam :)))
 

1 yorum:

  1. Çikolata-kahve... Yeterli dozda alınırsa uyutmaz :))))

    YanıtlaSil