23 Aralık 2014 Salı

Papatya Çayı


 
          Size doğal papatya çiçeklerinden papatya çayı yaptım.  Kocamaan bir kutu dolusu papatyam var. Sinirleriniz yumuşayacak, mis gibi uyuyacaksınız :)))
  
 French presste demledim bu defa. Tek kişilik demliyorsam poşet çay, iki kişilik demliyorsam french press, daha çok demliyorsam büyük cam demlik... Ben yolunu böyle buldum.

Doğal papatya gibisi yok. Bu çay saçlara da sürülüp parlaması ve renginin açılması sağlanıyormuş. Biz şimdilik içelim boşverin... :))

Ama gerçekten rahatlatıyor, o kesin. Gerçi bana bir fincan yetmiyor, iki fincan anca... Bitki çayı atasözü ne demiş: ''İki fincan bir fincandan iyidir, üç de ikiden...'' :)))) Yok, şaka maka değil, okuduğum çay kitabında yazıyordu. Tamam inanmıyorsanız bulup göstericem.
  


   
Neyse hadi papatyalarınızı için...


1 yorum: